اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جلگه‌رخ:

تعطیلی تنها جایگاه CNG جلگه رخ اساسی‌ترین مشکل مردم این منطقه است

خبرگزاری فارس: بخشدار جلگه‌رخ گفت: تعطیلی تنها جایگاه CNG جلگه رخ اساسی‌ترین مشکل مردم این منطقه است.

تعطیلی تنها جایگاه  CNG جلگه رخ اساسی‌ترین مشکل مردم این منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صادقی در حاشیه تور خبری سازمان همیاری‎های شهرداری استان به شهرستان رباط سنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جایگاه گاز شهرستان رباط سنگ با کمک دولت و با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شده است و تنها جایگاه شهرستان است که دلایلی به مدت دو ماه تعطیل شده است.

بخشدار جلگه رخ ادامه داد: اکثر مردم این بخش کشاورز هستند و از خودرو وانت استفاده می‎کنند که برای کم کردن هزینه‎هایشان خودروهایشان را گاز سوز کرده‎اند و با خرابی این جایگاه همه آنها دچار مشکل شده‎اند.

صادقی تاکید کرد: برای حل مشکل این جایگاه پیگیری‎‌های زیادی انجام داده‎ایم اما شرکت نفت توپ را به میدان شرکت گاز می‏اندازد و شرکت گاز هم شرکت نفت را مسئول می‎داند و در این میان تنها مردم متضرر می‎شوند.

بخشدار جلگه‌رخ در ادامه در ارتباط با ادارات مستقر در بخش جلگه رخ تصریح کرد: تعداد زیادی از ادارات در این بخش مستقر شده‎اند و به مردم خدمت رسانی می‎کنند و مشکلی از بابت عدم حضور ادارات نداریم.

وی افزود: شرکت‏های خدماتی نیز فعالیت‎های خوبی در این بخش انجام داده‎اند به طوری که در تمام بخش همه شهرها و روستاها دارای نعمت برق هستند و 85 درصد مردم نیز از آب شرب بهداشتی برخوردارند و همچنین تمامی بخش زیر پوشش تلفن ثابت است و تنها 20 درصد از مناطق روستایی از تلفن همراه محروم‎اند.

وی ادامه داد: 40 درصد از مناطق مسکونی بخش گازرسانی شده‎اند و با توجه به اقلیم سرد منطقه و زمستان‎های طاقت فرسا نیاز است که شرکت گاز همت کرده و برای 60 درصد بقیه نیز گازرسانی را انجام دهد.

بخش دار جلگه‌رخ خاطرنشان کرد: با فعالیت‎های خوب صورت گرفته توسط آموزش و پرورش از لحاظ امکانات آموزشی و مدرسه مشکلی نداریم و با اجرای طرح 6 - 3 -3 در آموزش و پرورش مشکلی از لحاظ امکانات نخواهیم داشت.

وی از کمبود امکانات امداد و نجات در این بخش گلایه و تاکید کرد: ماتنها یک ایستگاه آتش‌نشانی در شهر رباط سنگ داریم که با توجه به وسعت بخش این ایستگاه نمی‎تواند جوابگوی نیاز مردم در وقوع حوادث باشد و ما برای ایجاد یک ایستگاه دیگر در روستای نصر اقدام کرده‏ایم و ساختمان آن درحال انجام است و از سازمان همیاری شهرداری‎های استان تقاضا داریم تا نسبت به تجهزی این ایستگاه ما را کمک کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول