اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین سفر رسمی استاندار به گرمی انجام شد

بازدید نیکزاد از پروژه‌های اجرایی گرمی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل در اولین سفر رسمی خود به شهرستان گرمی از چندین پروژه و طرح عمرانی در این شهرستان بازدید کرده و در جریان روند اجرای آنها قرار گرفت.

بازدید نیکزاد از پروژه‌های اجرایی گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد بعد از به صدا در‌آوردن زنگ آغاز سال تحصیلی در یکی از مدارس موران و حوزه علمیه خواهران گرمی، ظهر امروز از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث 174 واحد مسکن مهر در گرمی اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از این واحدها در مرحله فنداسیون و بخشی نیز در مرحله سقف و اسکلت قرار دارد.

علی حیدری یکی از مشکلات مسکن مهر را پرداخت نشدن مبالغ اولیه از سوی متقاضیان اعلام کرد و یادآور شد: با حل مشکل یاد شده و تجدید قرارداد با پیمانکار برخی کاستی‌ها و نقص‌های احداث مسکن مهر در گرمی برطرف خواهد شد.

در این بازدید نماینده مردم گرمی در مجلس نیز با اشاره به بی‌اعتمادی مردم گرمی به مسکن مهر و کندی اجرای آن گفت: در حالی که قرار بود این واحدها زودتر از موعد مقرر احداث و به متقاضیان تحویل شود همچنان تکمیل آنها در گیر و دار مشکلات بانکی و بی‌رغبتی پیمانکاران دچار رکود شده است.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی از طرح مسکن مهر به عنوان افتخار دولت نهم و دهم یاد کرد و افزود: تاکنون واحدی از مسکن مهر در این شهرستان به رغم برخی اقدامات تحویل داده نشده که امیدواریم با حضور استاندار اردبیل این نقطه کور و لاینحل گره‌گشایی شود.

استاندار اردبیل نیز بعد از صحبت با پیمانکار این پروژه بیان داشت:‌ دولت مصمم است پروژه‌های مسکن مهر را با اعطای زمین رایگان 99 ساله به متقاضیان و همچنین پیمانکاران معتبر تکمیل کند که امیدواریم در این شهرستان احداث واحدهای مسکن مهر از ریل خود خارج نشود.

بازدید استاندار اردبیل از مصلی گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد همچنین از پروژه مصلی در حال احداث گرمی بازدید کرد که برای تکمیل این پروژه بیش از 7 میلیارد تومان نیز اعتبار نیاز است که در قالب شبستان اصلی و دو طبقه برای خواهران و تیپ مشخص اجرایی می‌شود که تنها بخشی از این پروژه تاکنون عملیاتی شده است.

در ادامه این بازدیدها استاندار اردبیل از مجتمع فرهنگی – هنری گرمی نیز بازدید کرد که این پروژه با پیشرفت مناسبی در حال اجراست و قرار است تا دهه فجر امسال تکمیل و راه‌اندازی شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل این پروژه با همت و تلاش پیمانکار در حال تکمیل شدن است که امسال 130 میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

منصور شرفی به ایراد اساسی هنرمندان در اجرا و تکمیل شدن این پروژه اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین ایرادی که منجر به نوشتن و جمع‌آوری تومار از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان گرمی شده است کوچک بودن سن این مجتمع است که به نظر می‌رسد در اجرای برنامه‌ها مشکلی برای اهالی فرهنگ و هنر به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجتمع فرهنگی – هنری گرمی با ظرفیت 400 نفر در حال احداث است که بخشی از این پروژه آماده بهره‌برداری است و سالن این مجتمع به همراه سیستم موتورخانه در دست اقدام می‌باشد.

استاندار اردبیل همچنین از پروژه کمر‌بندی گرمی بازدید کرد و در جریان احداث و روند عملیاتی شدن این پروژه قرار گرفت.

اکبر نیکزاد بعد از این بازدیدها قرار است عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود، شرکت کند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول