اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک مسکن کردستان اعلام کرد

پرداخت 47 هزار مورد تسهیلات مسکن مهر در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست بانک مسکن استان کردستان از پرداخت 47 هزار مورد تسهیلات مسکن مهر در این استان خبر داد.

پرداخت 47 هزار مورد تسهیلات مسکن مهر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رسول مالمیر بعدازظهر امروز در جلسه بررسی تسهیلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سنندج اظهار کرد: 36 هزار مورد از آمار فوق‌الذکر مربوط به مسکن مهر و 11 هزار مورد آن تسهیلات مسکن روستایی بوده است.

به گفته سرپرست بانک مسکن استان کردستان، بانک مسکن در کردستان نسبت به استان‌های هم‌جوار از نظر پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه مسکن مهر جلوتر است.

مالمیر خاطرنشان کرد: بانک مسکن با داشتن 24 شعبه و 197 پرسنل در استان سهم بزرگی را در ساخت واحدهای مسکن مهر در کردستان داشته است.

وی در ادامه به پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان و محرومان جامعه در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: بانک مسکن در سال گذشته 11 هزار و 489 میلیارد در زمینه مشاغل خانگی و 12 هزار و 814 میلیارد در زمینه مشاغل خرد را به متقاضیان پرداخت کرده است.

سرپرست بانک مسکن استان کردستان تصریح کرد: به منظور تسریع در روند وام‌های اشتغال به اقشار نیازمند به ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تمهیدات لازم صورت گرفته است.

مالمیر اظهار گفت: ابلاغ اعتبارات حوزه اشتغال در کوتاه‌ترین زمان مانع از تلف شدن وقت شده و زمینه را برای کاهش بیکاران مهیا می‌سازد.

وی علت عدم تحقق 25 درصد از تعهدات بانک مسکن در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کردستان را اعلام دیرهنگام سهم تسهیلات اشتغال مددجویان عنوان کرد.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب بانک مسکن در پرداخت به موقع تسهیلات به مددجویان، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با همکاری و تعامل بیش از پیش بتوانیم زمینه اشتغال مددجویان و نیازمندان جامعه را در سطح استان فراهم کنیم.

رئوف رحیمی در پایان مانده اعتبارات سال گذشته این نهاد در زمینه تسهیلات اشتغال نزد بانک مسکن را 750 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 470 میلیون از این مقدار مربوط به شعب بانک مسکن در شهرستان سنندج است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول