اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بم خبر داد

پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به مهارت‌آموزان بم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بم گفت: دانش‌آموختگان مرکز فنی وحرفه‌ای بم تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت می‌کنند.

پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به مهارت‌آموزان بم

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: دانش‌آموختگان مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بم با کسب مدرک مهارت‌آموزی می‌توانند در رشته‌های مختلف تا سقف 100 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بم از ثبت‌نام علاقمندان در دو رشته جدید تراشکاری و لوله‌کشی نصب دستگاه‌های حرارت مرکزی در این مرکز آموزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا رشته‌های کشاورزی و دامپروری را در مرکز فنی و حرفه‌ای بم راه‌اندازی کنیم.

قاسمی با اشاره به راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای نگین‌کویر در شهرستان فهرج در آینده نزدیک ابراز داشت: این مرکز در رشته‌های برق، لوله‌کشی، رایانه و صنعت ساختمان به علاقمندان آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای بم در هشت رشته برق درجه یک و دو، مکانیک، لوله‌کشی گاز و جوشکاری گاز در سه گروه سیم‌پیچی موتور، تراشکاری، لوله‌کشی نصب دستگاه‌های حرارت مرکزی و صنعت ساختمان به علاقمندان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول