اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گسترش فولاد تبریز:

حمایت بخش خصوصی در حد حرف است / آغاز خوبی در لیگ آزادگان داشتیم

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز به آغاز خوب تیمش در لیگ آزادگان اشاره کرد و گفت: با دو پیروزی آغاز خوبی در این رقابت‌ها داشته و تداوم این بردها به صعود تیم منتهی خواهد شد.

حمایت بخش خصوصی در حد حرف است / آغاز خوبی در لیگ آزادگان داشتیم

غلامرضا سمندر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم گسترش فولاد با دو پیروزی مقابل تیم‌های اتکا و ماشین‌سازی آغاز خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول ایران داشته و امیدوارم با پیروزی بر تیم شاهین بوشهر این بردها ادامه داشته باشد.

وی افزود: کادر فنی برخلاف دو بازی قبلی از حریف آینده خود اطلاعات خوبی کسب کرده و با شناخت کامل تیم را روانه میدان خواهند کرد.

تحقق سیاست بومی‌گرایی باشگاه گسترش فولاد تبریز

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز از تحقق سیاست بومی‌گرایی این باشگاه خبر داد و اظهار کرد: ما بومی‌گرایی را از نیم فصل سال گذشته آغاز کردیم و  امسال مزد این سیاست را با صدرنشینی هفته‌های آغازین دریافت کردیم.

سمندر ابراز داشت: سال گذشته سیاست بومی‌گرایی برادران دبیری با مربیگری رسول خطیبی در ماشین‌سازی جواب مثبت داده و ما نیز امیدواریم با این مربی و جوانان تیم بتوانیم در پایان فصل جشن صعود را برگزار کنیم.

در آینده نزدیک بخش خصوصی از ورزش کناره‌گیری می‌کند

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز، یکی از دلایل کاهش تیم‌های این باشگاه را عدم حمایت لازم از بخش خصوصی اعلام و تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی در ورزش در حد حرف بوده و در آینده نزدیک بخش خصوصی از ورزش کناره‌گیری خواهد کرد.

وی در همین مورد تاکید کرد: امروز ما به عنوان یکی از باشگاه‌های غیردولتی تنها مانده‌ایم، همانطور که برادران دبیری در فوتبال تنها ماندند و در نهایت از تیم‌داری در فوتبال کناره‌گیری کردند.

سمندر گفت: باشگاه ما به لحاظ مادی انتظاری از مسئولان استان نداشت اما حتی مورد حمایت معنوی هم قرار نگرفتیم و اگر کسی ادعایی در مورد هر نوع مساعدتی به باشگاه گسترش فولاد دارد، حاضرم با وی رو در رو صحبت کنم.

تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه هفته دوم با دو برد، چهار گل زده و بدون دریافت گلی در صدر گروه خود قرار گرفته است.

این تیم روز جمعه میزبان شاهین بوشهر است. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول