اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی:

وارد حواشی فوتبال نمی‌شویم/با نفت بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: با تاکید استاندار قم، صبا در بازی هفته دهم مقابل نفت تهران وارد رقابت می‌شود.

وارد حواشی فوتبال نمی‌شویم/با نفت بازی می‌کنیم

محسن رمضان‌بیگی عصر امروز در حاشیه جلسه فوری با استاندار قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به تغییرات عجیب و قریبی که سازمان لیگ برتر فوتبال در زمان برگزاری دیدار صبا و نفت ایجاد کرد و تیم ما با این تغییرات با مشکلات زیادی مواجه شد، قصد داشتیم در دیدار یکشنبه بازی نکنیم اما استاندار قم تاکید کرد که این بازی انجام شود.

وی ادامه داد: نظر مهندس پیریایی این است که فوتبال به عنوان یک ورزش پرمخاطب و جذاب همواره مورد علاقه شدید مردم است و به همین خاطر باید تمام عوامل دست به دست هم بدهند این ورزش پرطرفدار بدون حاشیه و چالش به راه خود ادامه بدهد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم عنوان داشت: به هر حال بر هیچ کس پوشیده نیست که سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال در حق تیم صبای قم کوتاهی کردند و بر اساس روز هفدهم مهر ماه که سازمان لیگ برای برگزاری بازی صبا و نفت در نظر گرفته بود، برنامه‌های تیم پیش‌بینی شد و اکنون باید با شرایطی سخت در مقابل نفت بازی کنیم.

وی یادآور شد: به هر حال آنچه که برای ما مهم است، نظر استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبای قم است چرا که صبا زیر مجموعه استانداری قم به عنوان یک بخش دولتی است و بر اساس رسالتی که بر عهده آن است هرگز قصد ورود به حواشی فوتبال را ندارد.

رمضان‌بیگی عنوان داشت: استاندار قم معتقد است که اگر چه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در حق صبای قم کوتاهی کرده‌اند اما برای اینکه ما در چالش‌ها و حواشی اخیر فوتبال دخیل نباشیم، در این دیدار مقابل نفت تهران بازی می‌کنیم.

در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران باید از نهمین هفته دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز جمعه سی و یکم شهریور ماه برگزار می‌شد به دلیل در اختیار قرار داشتن ورزشگاه شهید دستگردی تهران میزبان قبلی این بازی در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا به هفدهم مهر ماه موکول شده بود که ناگهان سازمان لیگ برتر اعلام کرد که این دیدار از ساعت 17 و 25 دقیقه روز یکشنبه دوم مهر به انجام خواهد رسید و باشگاه صبا بعد از اعتراض به این تصمیمات، قبول کرد که صبا در دیدار مقابل نفت بازی کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول