اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه ابومسلم:

هیئت فوتبال خراسان‌رضوی باشگاه ابومسلم را دور زد

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه ابومسلم در واکنش به صحبت‌های رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: همه وظایف خود را در تیم ابومسلم می‌دانند اما هیئت فوتبال خراسان‌رضوی را ابومسلم دور زد.

هیئت فوتبال خراسان‌رضوی باشگاه ابومسلم را دور زد

سیدمهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با وضعیت باشگاه ابومسلم و همچنین اختلافات این باشگاه با هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در متن زیر به آن اشاره شده است.

فارس: در بازی با سنگ آهن بافق یزد مساوی کردید اما، بعد از آن برد در هفته اول همه از شما انتظار پیروزی داشتند؟

بله به هر صورت ابومسلم تیم بزرگی است و مردم هم دوست دارند تا این تیم همیشه در بازی‌ها برنده باشد، اما در این بازی تیم ما بد کار نکرد و از حق هم نباید بگذریم که همه تلاش خود را کردند تا تیم برنده شود اما در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

فارس: در تیم ابومسلم افراد باتجربه زیادی همچون خداداد عزیزی، حشمت مهاجرانی و غلام پیروانی که سرمربی است حضور دارند، وجود این افراد سبب تداخل در کارها نمی‌شود به عنوان مثال خداداد عزیزی در کار فنی دخالت نمی‌کند؟

به هر صورت همان‌طور که گفتم ابومسلم تیم بزرگی است و باید چنین افراد بزرگ و باتجربه‌ای هم در تیم حضور داشته باشند اما یک مسئله مهم در تیم ما موج می‌زند و آن همدلی و رفاقت بازیکنان و کادر فنی است، علاوه بر این در ابومسلم همه کارها تقسیم شده است و افراد وظایف خود را به خوبی می‌دانند و در همان حیطه کاری خود فعالیت می‌کنند.

فارس: پس خداداد عزیزی در کار فنی دخالت ندارد؟

به هر حال خداداد عزیزی مدیر فنی تیم است و از بیرون تیم را زیر نظر دارد و مشکلات را به پیروانی منتقل می‌کند اما اینکه می‌خواهد دخالتی در چیدمان بازیکنان و یا مسائل فنی داشته باشد خیر این گونه نیست، خداداد مدیر فنی تیم است و نظرات خود را ارائه می‌کند اما تا آنجایی که من از او شناخت دارم هیچ وقت به خود اجازه دخالت در ارنج تیم را نمی‌دهد.

فارس: قبل از شروع رقابت‌های لیگ دسته اول دیداری دوستانه با استقلال را برگزار کردید که ناراحتی شما را هم در پی داشت؟

بله ما این دیدار را به منظور کمک به زلزله‌زدگان تدارک دیدیم و خداداد عزیزی و امیر قلعه‌نویی هم به خاطر همین موضوع بود که پیش قدم شدند اما متاسفانه در مشهد اتفاقاتی پیش آمد که ما را از برگزاری چنین مسابقه‌هایی مایوس کرد.

فارس: این اتفاقات مربوط می‌شود به مسائل بلیط فروشی این مسابقه؟

البته تنها بلیط فروشی آن نبود بحث تبلیغات و دخالت بی‌مورد اعضای هیئت فوتبال خراسان‌رضوی هم بود، هیئت فوتبال به زور بلیط فروشی و تبلیغات محیطی این بازی را از ما گرفت تا جایی که هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که چقدر بابت بلیط فروشی و تبلیغات جمع‌آوری شده است.

فارس: پس ابومسلم هم برای تبلیغات پیش قدم بوده است؟

بله، ما برای تبلیغات با چند شرکت صحبت کرده بودیم و اصلاً هیئت فوتبال روحش هم از این بازی خبر نداشت، اما وقتی دید ما می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم دست به کار شدند و تبلیغات را گرفتند، ما برای این بازی متحمل هزینه‌های بسیار زیادی شدیم از هزینه هتل گرفته تا بلیط رفت و آمد و مسائل دیگر همه و همه را ما از جیب خودمان پرداخت کردیم بعد هیئت فوتبال به جای اینکه به ما کمک کند این طور با ما رفتار کرد.

فارس: مشخص شده است که چه مبلغی از بلیط فروشی به دست آمده است؟

این هم یکی از سئوالات ما از آقایان است، نمی‌دانم برای شمردن و واریز پول بلیط‌فروشی بازی مگر چقدر  زمان لازم است که آقای چمنیان عنوان می‌کنند هنوز این مبلغ واریز نشده است، ما یک هفته پیش از این بازی کمک‌های کسبه بازار رضای مشهد را جمع‌آوری کردیم و هزینه آن را که از بلیط فروشی این بازی هم بیشتر بود فردای همان روز به حساب هلال‌احمر واریز کردیم، اما نمی‌دانم چرا آقایان برای واریز این مبلغ این همه معطل کردند.

فارس: گویا در بازی سنگ آهن بافق نیز همین مسائل برای تیم شما به وجود آمده است؟

بله، در این بازی هم هیئت فوتبال ما را دور زد و تبلیغات دور زمین را خودش گرفت در حالی که پول پخش زنده بازی را ابومسلم به صدا و سیما پرداخت کرد، علاوه بر این من نمی‌دانم کجای دنیا از یک باشگاهی که برای جوانان شهرش بازی می‌کند هزینه نیروی انتظامی و حراست را می‌گیرند، این هزینه‌ها را در حالی که باید هیئت فوتبال یا اداره ورزش و جوانان استان پرداخت کنند، باشگاه ابومسلم پرداخت می‌کند و این طور اگر بخواهد پیش برود ما مجبور می‌شویم کار دیگری انجام دهیم. 

--------------------------------

گفت‌وگو: جواد طاری‌‌بخش

---------------------------------

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول