اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فدراسیون فوتبال در لیگ برتر و جام آزادگان:

خداداد افشاریان را نباید مثل آب خوردن از فوتبال کنار گذاشت

خبرگزاری فارس: نماینده فدراسیون فوتبال در لیگ برتر و جام آزادگان گفت: وقتی شنیدم خداد افشاریان در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد کنار گود است یکه خوردم.

خداداد افشاریان را نباید مثل آب خوردن از فوتبال کنار گذاشت

علی‌محمد لجمیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به زمین‌های بهتری برای فوتبال نیازمند است و من هم امیدوارم که هر چه زودتر روند تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به اتمام برسد.

نماینده فدراسیون فوتبال در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور ابراز داشت: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در حال توسعه و ترقی و پیشرفت است و به زیرساخت‌های بهتری نیاز دارد.

لجمیری در ادامه با ابراز تأسف از این که خداداد افشاریان در فوتبال کهگیلویه و بویراحمد کنار گذاشته شده است، ابراز داشت: فوتبال این استان و شهر یاسوج با نام خداداد افشاریان در سطح کشور شناخته شده است و امروز من غبطه می‌خورم که چرا باید چنین جوانی مثل آب خوردن کنار گذاشته شود.

وی گفت: وقتی افشاریان در هیئت و کسوت داور بین‌المللی فوتبال به شهرستان‌های مختلف کشور سفر می‌کرد مردم نام کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج را بر زبان می‌آوردند و امروز برای من جای تعجب بود که شنیدم وی در کنار گود قرار دارد.

این پیشکسوت فوتبال با درخواست از مسئولان هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای دلجویی از افشاریان و وارد کردن وی به عرصه فوتبال تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای چنین افرادی بیشتر و بهتر استفاده شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول