اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش فوتبالیست‌های پاکدشت

فوتبالیست‌های برتر بر جام قهرمانی بوسه زدند

خبرگزاری فارس: جام رمضان فوتسال پاکدشت که در چهار رده نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جریان داشت با معرفی قهرمانان هر رده پایان یافت.

فوتبالیست‌های برتر بر جام قهرمانی بوسه زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرانجام جام رمضان فوتسال پاکدشت که در چهار رده نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان جریان داشت با معرفی قهرمانان هر رده پایان یافت.

با برپایی 225 بازی و شرکت یک هزار و 90 بازیکن در این مسابقات، سبب شد رکورد شهرستان پاکدشت از لحاظ تعداد بازی برگزار شده در استان تهران به ثبت برسد و در رده سنی بزرگسالان که با حضور 63 تیم برگزار شد، رقابت‌ها با حساسیت زیادی توسط تماشاگران دنبال می‌شد که در نهایت تیم‌های مرحوم شریفی، پایگاه امام رضا (ع) و مرصاد یبر به مقام اول تا سوم دست یافتند.

رقابت در رده سنی پیشکسوتان نیز از لحاظ حساسیت دست کمی از رقابت‌های بزرگسالان و جوانان نداشت و طی این رقابت‌ها 18 تیم طی 40 بازی مقابل هم ایستادند که در نهایت تیم‌های دست‌چین، شهید وحید و جاویدان با کنار زدن رقبا بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان نیز با شرکت 14 تیم به انجام رسید که این مسابقات با قهرمانی تیم اداره ورزش و جوانان به پایان رسید. تیم‌های شهید همت و دریادلان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان هم این تیم دست‌چین بود که با شکست رقبا جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم جوادالائمه نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم شهید وحید هم بر سکوی سوم ایستاد.

علاوه بر مسابقات فوتسال در رده‌های سنی مختلف جام ادارات شهرستان پاکدشت در رشته فوتسال برگزار شد.

در این مسابقات هشت تیم حاضر بودند که در سالن یک هزار و 200 نفره شهدای پاکدشت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آتش‌نشانی مقتدرانه عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های اداره ورزش و جوانان و اداره گاز نیز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول