اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان:

هویت‌بخشی به فوتبال اصفهان در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان با بیان اینکه هویت‌بخشی به فوتبال اصفهان در اولویت قرار دارد، گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایم این است که با استقلال از هیئت فوتبال استان، فوتبال شهرستان را بیشتر به مردم نشان دهم.

هویت‌بخشی به فوتبال اصفهان در اولویت قرار دارد

رضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من به عنوان یک فرهنگی بازنشسته به مدت شش سال مسئول انجمن فوتبال آموزشگاه‌های استان اصفهان و 10 سال نیز به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان اصفهان و پیش از این‌ها نیز به عنوان داور ملی مشغول به کار بوده‌ام.

وی تصریح کرد: پیش از این یک برنامه‌ریزی 10 ساله در کمیته داوران داشتم که فکر می‌کردم به اهداف خودم رسیده‌ام و قصد کناره‌گیری و بازنشسته کردن خود را داشتم، اما با پیشنهادی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان صورت گرفت و تصمیم بر این شد که به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان مشغول به کار شوم.

رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان هویت‌بخشی به فوتبال شهرستان اصفهان را از مهم‌ترین برنامه‌هایش برشمرد و افزود: به نظر من فوتبال استان اصفهان موفق بوده، اما فوتبال شهرستان اصفهان و کارهایی که در آن شده جایی مشخص نیست و من باید به عنوان مسئول، فوتبال شهرستان را بیش از این‌ها به مردم نشان دهم.

وی ادامه داد: بخش دیگری از برنامه‌هایم این است که بتوانیم کارها و برنامه‌هایمان را به صورت مستقل از هیئت فوتبال استان انجام دهیم.

دهقان با بیان اینکه سه برنامه کوتاه، میان و بلند مدت در دستور کار خود دارم، تاکید کرد: در برنامه‌ کوتاه مدت قصد دارم برنامه‌هایی که تا به حال در این هیئت انجام شده را شناسایی و میزان عملکردهای اجرایی را در نظر بگیرم.  

وی در ادامه به برنامه میان مدت خود اشاره کرد و افزود: در این برنامه قصد دارم ضمن حفظ استقلال هیئت بخشی از کارهایی که مربوط به شهرستان می‌شود را انجام و بسیاری از کارهایی که انجام شده را شناسانده و قسمتی از کارهای هیئت فوتبال استان را انجام داده و پس از آن بازخوردش را به آنان نشان دهم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان همچنین با اشاره به برنامه‌های بلند مدتش تاکید کرد: در بلندمدت نیز کارهای بسیاری باید انجام دهیم که یکی از آنها به وجودآوردن باشگاه‌هایی در سطح شهر اصفهان است که در آینده بیشتر از این برنامه‌ها می‌گویم.

وی ادامه داد: من علاوه بر کار فرهنگی 10 سال با فوتبال اصفهان آشنا بوده‌ام و اگر بنشینم و بگویم امکانات نیست کاری از پیش نمی‌رود باید از استعدادهای فوتبال و علاقه وافر خانواده‌ها به این رشته بتوانیم درآمدزایی کنیم.

دهقان افزود: باید برخی افراد علاقه‌مند به همکاری را جذب کرده، زیرا در فوتبال علاقه، استعداد و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و تنها باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: در راهی که قصد داریم در پیش بگیریم به طور حتم حمایت مسئولان لازم است و با حمایت آنان می‌توانیم به سر منزل مقصود برسیم.

رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان اصفهان اضافه کرد: از ارباب رسانه‌ها تشکر می‌کنم زیرا می‌توانند با کمک به ما و ارائه پیشنهادات و انتقادات خودشان ما در پیشبرد اهدافمان یاری رسانند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول