اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اجرای پایلوت طرح امنیت اطلاعات همراهی بیشتر مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای اجرای طرح امنیت اطلاعات در استان بوشهر به عنوان پایلوت به همراهی بیشتر مسئولان استان نیاز داریم.

اجرای پایلوت طرح امنیت اطلاعات همراهی بیشتر مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سعید شریف‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: این طرح مصوبه ارزشمند هیئت دولت در استان بوشهر است که به صورت پایلوت در این استان اجرا می‎شود و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به وجود پتانسیل‎های چشمگیر در حوزه‎های مختلف در استان بوشهر می‎توانیم این مصوبه را با بهره‎مندی از این پتانسیل‎ها به شکل مطلوبی اجرا کنیم.

شریف‌زاده با تاکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اگر این اقدامات به مردم اطلاع‎رسانی شود بدون شک همراهی، مشارکت و حمایت گسترده آنان را در اجرای هر چه بهتر برنامه‎های آینده در این حوزه‎ها خواهیم داشت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: هم‌اکنون 14 هزار و 500 شعبه پست بانک در روستاهای کشور داریم که خدمات بسیار خوبی به روستاییان ارایه می‎کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل مقرون به صرف نبودن فعالیت بانک‎ها در روستاها هیچ بانکی حاضر به استقرار شعبه در روستاها نبود اما راه‎اندازی و فعالیت پست بانک‎ها با ارایه خدمات گسترده این مشکل را مرتفع کرد.

شریف‌زاده خاطر نشان کرد: این خدمات در استان بوشهر چشمگیر بوده است به طوری که 30 میلیارد تومان تسهیلات توسط پست بانک به روستاییان این استان پرداخت شده است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه صنعت ارتباطات اندکی در کشور مظلوم واقع شده است یادآور شد: آماده حمایت از کسانی هستیم که می‎خواهند در عرصه سخت‎افزای، نرم‏افزاری و تولید خدمات فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: این آمادگی را داریم که تسهیلات خوبی از طریق پست بانک و شبکه بانکی کشور در این زمینه بدهیم تا صنعت ارتباطات در کنار سایر صنایع شکل بگیرد.

شریف‌زاده گفت: خوشبختانه استاندار بوشهر همکاری خوبی در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان دارند و این امر کار ما در این استان که از اهمیت زیادی در این حوزه در کشور برخوردار است را تسهیل می‎کند و می‎توانیم با سرعت بیشتری زمینه اجرای برنامه‎های وزارتخانه را در استان بوشهر فراهم کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول