اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فناوری اطلاعات خراسان جنوبی خبر داد

تهیه سند فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از تهیه سند فناوری اطلاعات در این استان خبر داد.

تهیه سند فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حیدرزاده ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این کمیته برگزار شد، اظهار کرد: سند فناوری اطلاعات در استان با هدف توسعه IT، ساختار حوزه IT، توسعه متوازن، جذب اعتبارات و جلوگیری از موازی‌کاری در دست تهیه است.

وی افزود: فاز سوم این سند و فرم‌های مورد نظر به دستگاه‌های اجرایی برای اظهار‌نظر ارسال شده است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات خراسان جنوبی همچنین از اجرای طرح توسعه شبکه دولت در استان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته این طرح در چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، قاینات و فردوس اجرا شده است و در حال حاضر 80 درصد پیشرفت دارد.

حیدرزاده از پوشش تمام استان در راستای اجرای این طرح در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این طرح امسال در شش شهرستان باقیمانده اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات فناوری اطلاعات خراسان جنوبی پنج برابر افزایش یافته است، افزود: این اعتبارات از 150 میلیون تومان در سال گذشته به 750 میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات خراسان جنوبی یادآور شد: این اعتبار چشم‌انداز خوبی برای تحول در استان بوده و امسال پروژه‌های شاخص استان در راستای هزینه‌کرد این اعتبار اجرایی می‌شود.

حیدرزاده ادامه داد: تاکنون در سرفصل فناوری اطلاعات بودجه‌ای به این استان اختصاص نیافته است اما با راه‌اندازی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیگیری‌های انجام شده سال گذشته 150 میلیون تومان به استان اختصاص یافته است.

وی تعداد طرح‌های تصویب شده در سال گذشته را 156 طرح عنوان کرد و یادآور شد: تنها 123 دستگاه در اولویت استفاده از این اعتبار در سال گذشته قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول