اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نخستین مدیرکل در استان

اداره‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: اداره‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افتتاح و نخستین مدیرکل آن در این استان معرفی شد.

اداره‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ظهر امروز در راستای پیگیری و اجرای وظایف حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز تامین مطالبات مردم در این بخش راه‏اندازی شد.

در راستای انجام وظایف حاکمیتی، سیاست‏گذاری و هدایتی در نظر گرفته شده برای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساماندهی و اصلاح ساختار این وزارتخانه از سال 88 در دستور کار قرار گرفت.

پس از بررسی‏های کارشناسی، چارت تفصیلی استان‏ها در 31 استان به تصویب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور رسید و برای اجرا ابلاغ شد.

بر این اساس، چارت تفصیلی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراکز 31 استان کشور به تدریج در حال ایجاد و راه‏اندازی است و امروز نوبت استان سمنان بود.

تاکنون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیشتر استان‏های کشور به بهره‏برداری رسیده و بر اساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مابقی این ادارات به زودی به بهره‏برداری خواهد رسید.

علاوه بر افتتاح ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، هم‏اکنون این ادارات کل در استان‏های آذربایجان‌غربی، گلستان، البرز، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اصفهان، فارس، قزوین، خوزستان، یزد، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، همدان، اردبیل، زنجان، اراک، کرمان و . . . نیز به بهره‏برداری رسیده است.

تمرکز در تصمیم‌گیری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش ICT بین کلیه واحدهای تابعه استانی از جمله اهداف ایجاد و بهره‏برداری اداره‏های کل ارتباطات در استان‏ها محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که برای این حوزه در چشم‏انداز 20 ساله کشور و برنامه پنجم توسعه از جمله ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته شده، به بهره‏برداری می‏رسند.

امروز نیز در استان سمنان، اداره‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در حوالی ورودی بازار بزرگ سمنان افتتاح شد.

همچنین «سیف‏الله شهاب» به عنوان نخستین مدیر‏کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول