اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:

فناوری‌های اطلاعات خلاقیت در سازمان‌ها را منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان‌ها نوآوری را سبب شده و سبب شکل‌گیری ایده‌های نو و خلاق در سازمان می‌شود.

فناوری‌های اطلاعات خلاقیت در سازمان‌ها را منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی ظهر امروز در گردهمایی کمیته تخصصی تکنولوژی اطلاعات شرکت ملی گاز در اردبیل اظهار داشت: شیوه‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی سبب می‌شود تا سازمان ارتباط اطلاعاتی خود را با سایر ارگان‌ها و نهادها حفظ کرده و علاوه بر آن با ایجاد و شکل‌گیری ایده‌های نو سازمان و کارکنان خلاق را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی محصولات جدید با سرعت زیاد به بازار عرضه می‌شود و شرکت‌ها نیز در همین راستا باید با سرعت بیشتر به فناوری دست یابند.

خدایی شناسایی نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، ایجاد ارتباط موثر میان پرسنل و متخصصین فناوری اطلاعات، افزایش کیفیت ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها، کنترل و عملیات از راه دور در شرکت را بخشی از اقدامات انجام گرفته در سیستم‌های اطلاعات شرکت گاز استان اردبیل عنوان کرد.

وی یادآور شد: در شرکت گاز استان اردبیل از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری برید، سیستم های حمل و نقل، سیستم PM خودرو، سیستم مالی، سیستم حقوق و دستمزد، سیستم مشترکین، سیستم GIS و... استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس امور سیستم‌های اطلاعات مدیریت و تکنولوژی اطلاعات شرکت ملی گاز نیز در این مراسم هدف از تشکیل این کمیته‌ها را در فاز اول شناخت مسئله، همسو‌سازی و استاندارد کردن حل مسئله عنوان کرد و افزود: فاز دوم پیشنهادات برای بهبود کار، انجام کار‌گروهی برای تکمیل پیشنهادات و همسوسازی و استاندارد کردن آنهاست.

بهزاد بابازاده بررسی تخصصی مشکلات موجود در حوزه IT شرکت‌های گاز استانی، تبادل اطلاعات و تجارب فنی و تخصصی، ایجاد پایگاه دانش مرتبط با موضوع در سطح شرکت‌های گاز استانی و... را از دیگر اهداف این کمیته عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول