اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

امنیت اطلاعات مهم‌ترین مزیت سیستم اتوماسیون اداری است

خبرگزاری فارس: مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: امنیت اطلاعات مهم‌ترین مزیت در راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری قلمداد می‌شود.

امنیت اطلاعات مهم‌ترین مزیت سیستم اتوماسیون اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی رشیدی عصر امروز در آیین افتتاح این سیستم که در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برپا شد اظهار داشت: این سیستم با همکاری کارشناسان و حمایت‌های همه‌جانبه معاونان و رییس دانشگاه به مرحله بهره‌برداری رسیده است که مهم‌ترین مزیت آن سطح بالای امنیت در نگهداری اطلاعات است.

وی تصریح کرد: فاز نخست این سیستم در ستاد مرکزی و سه معاونت دانشگاه به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است به طوری که طی فاز دوم در مرکز آموزشی و درمانی ارومیه، طی فاز سوم نیز در شهرستان‌های خوی، مهاباد، میاندوآب، نقده، سلماس و سردشت این سیستم اجرا خواهد شد.

رشیدی یادآوری کرد: برای آموزش دادن نحوه کار این سیستم به همکاران ستادی کارگاه آموزشی برپا شد به طوری که طی 18 روز، روزانه 120 نفر در قالب چهار گروه در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند از طرف دیگر دوره‌های مناسب نیز برای مدیران تدارک داده شد که آنها نیز استقبال خوبی از این کلاس‌ها به عمل آورند.

وی زمان آغاز به کار این سیستم را 19 تیر ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: این سیستم در بخش‌های مختلف با کمترین میزان خطا در حال ارائه سرویس به همکاران است به طوری که در راه‌اندازی آن کارشناسان بومی دانشگاه به طور مستمر تلاش کرده‌اند.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اعمال گروهی یا کلی سیستم‌‌های شبکه برای کاربران، ایجاد یک محیط مناسب برای برنامه‌های کاربردی، سازگاری با اینترنت، تثبیت عملکرد رایانه با قفل کردن و پیکربندی رایانه از جمله ویژگی‌های سیستم اتوماسیون اداری است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول