اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر:

امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از مرز 3 هزار گذشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر گفت: امتیاز این واحد دانشگاهی در شرایط کنونی از مرز 3 هزار گذشته است و در حال بررسی سریع امتیازات سال‌جاری این دانشگاه هستیم.

امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از مرز 3 هزار گذشت

دکتر سروش زرین‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در سال گذشته 2 هزار و 260 بوده است که با توجه به ساخت‌و‌سازها و اقدامات پژوهشی انجام شده در سطح دانشگاه این آمار به بیش از 3 هزار امتیاز خواهد رسید.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده برای تعیین امتیاز سال‌جاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر خاطر‌نشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده بر اساس شاخص‌های موجود پیش‌بینی می‌شود امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در سال جاری به 3 هزار و 700 امتیاز برسد.

زرین‌آبادی افزود: واحد دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از نظر توسعه فضاهای آموزشی و ... در سال‌های گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و به همین دلیل توسعه فیزیکی دانشگاه در سال‌جاری در دستور کار نیست و ساخت‌و‌ساز جدید در سطح این دانشگاه با سخت‌گیری‌هایی مواجه است.

وی با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده از رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز، موافقت اولیه وی برای احداث این بیمارستان اخذ شده است و برای توافق در تامین اعتبار ساخت این دانشکده و بیمارستان باید موافقت انجام شده به تائید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برسد.

زرین‌آبادی گفت: در ماه‌های گذشته برای رفع مشکل زمین بیمارستان و دانشگاه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد شوشتر پیگیری‌های زیادی انجام شده است و در این‌باره مشکل زمین به طور کامل برطرف شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی 40 هکتار به اراضی این دانشگاه افزوده شده است و برای ساخت دانشکده جدید و بیمارستان مشکل تأمین زمین وجود ندارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول