اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی

شرایط تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد آمل تشریح شد /زمان ثبت‌نام تا اول مهرماه

خبرگزاری فارس: شرایط و فرصت تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اعلام شد.

شرایط تکمیل ظرفیت در دانشگاه آزاد آمل تشریح شد /زمان ثبت‌نام تا اول مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون رشته‌های غیرپزشکی و علوم پزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی اعم از قبولی یا مردودی تا اول مهرماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته‌های این واحد دانشگاهی اقدام کنند.

روزبه نصیری آملی اظهار داشت: براساس اعلام رسمی مرکز آزمون دانشگاه اسلامی  داوطلبان از ساعت 10 صبح یکشنبه 26/6/91 با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org   قادر  به انتخاب رشته و محل جدید خود هستند.

نصیری با اشاره به اینکه رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در فرآیند تکمیل ظرفیت از واحد علوم  و تحقیقات آیت‌الله آملی انتخاب کنند از رشته‌های پرطرفدار است، بیان داشت: برای نمونه رشته‌های مهندسی چون مهندسی  برق، مکانیک، معماری، صنایع مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر و یا رشته‌های حقوق، حسابداری، مدیریت ارتباط تصویری، تربیت‌بدنی، میکروبیولوژی، فیزیک هسته‌ای و مترجمی زبان انگلیسی می‌تواند مورد انتخاب  داوطلبان قرار گیرد.

وی افزود: داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به وب سایت این دانشگاه به نشانی www.iauamol.ac.ir  مراجعه کرده و یا با شماره 01212517000-3 و شماره 2517300 روابط عمومی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی تماس حاصل کنند.

رئیس اداره روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی 72 هکتار فضای جغرافیایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه بیش از 35هزارمتر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، 100 آزمایشگاه و کارگاه مجهز و مدرن و بسیاری امکانات رفاهی، آموزش و پژوهشی  بی‌نظیر در سطح منطقه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، نصیری تاکید کرد: داوطلبان امکان انتخاب حداکثر 20 کد رشته را دارند  که  استثنائاً داوطلبان رشته‌های پزشکی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌های ارائه شده در گروه علوم پزشکی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور کنند.

وی گفت: هر داوطلب تنها یک بار مجاز به انتخاب رشته /شهر است و حداکثر تا پایان روز شنبه 1/7/91 می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای ‌پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول