اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار اصفهان:

جشنواره فیلم کودک برای سال آینده در اصفهان ماندگار شد

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای سال آینده در اصفهان ماندگار شد، گفت: دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان افتتاح می‌شود.

جشنواره فیلم کودک برای سال آینده در اصفهان ماندگار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هنر هفتم یعنی سینما در معرض انواع تهاجمات قرار دارد، تصریح کرد: در صورتی که با استفاده از این هنر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های دینی و انقلابی، امید و نشاط، ایمان و معرفت، اخلاق و معنویت، تعهد به نظام اجتماعی و انسان دوستی را نهادینه کنیم در دنیا اثر بسیار خوبی می‌توانیم بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه از زمانی که بحث بازگشت جشنواره فیلم کودک به اصفهان مطرح شد، توافقات و برنامه‌ها برای برگزاری این جشنواره در اصفهان تشریح و فعالیت‌های متعددی برای بهتر اجرا شدن آن نسبت به سال‌های پیشین آغاز شد، اظهار داشت: شهرداری و ارشاد و تمام ظرفیت‌های شهر دست به دست هم دادند تا این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.
شهردار اصفهان افزود: 10 سالن سینما برای جشنواره تجهیز شده بود که جمعیت در سالن‌ها موج می‌زد و این نشان از درخواست‌های به حق مردم برای برگزاری این گونه مراسم‌هاست بنابراین باید فضاهای لازم در این خصوص فراهم شود.
وی در مورد اهداف برگزاری این جشنواره در اصفهان گفت: کودکان و نوجوانان به دنبال هویت هستند و اصفهان با این پشتوانه فرهنگی، ادبی و دینی می‌تواند در شناساندن هویت و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی آنان تأثیرگذار باشد.
سقائیان نژاد با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای سال آینده در اصفهان ماندگار شد، ادامه داد: پس از مراسم اختتامیه دبیرخانه جشنواره بیست و ششم  فیلم کودک در اصفهان افتتاح شد.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی می‌توان بخش زیادی از بودجه جشنواره را از طریق بخش خصوصی و اسپانسرها تأمین کرد.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر که دبیرخانه در اصفهان نهادینه شده است باید جامعه هنری اصفهان در این خصوص سرمایه‌گذاری کنند، تصریح کرد: پس از ماه محرم سه سینمای شهر شامل سالن سوره، تالار هنر و فرهنگسرای خورشید فیلم کودک را پیگیری می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول