اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های جانبی که در اصفهان اجرا می‌شود

گردش قطار شادمانه، کالسکه شادی و پرواز بادبادک‌ها در جشنواره فیلم کودک

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌‌های جنبی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: برنامه‌های جانبی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با پرواز بادبادک‌ها آغاز و با گردش قطار شادمانه و کالسکه شادی ادامه پیدا می‌کند.

گردش قطار شادمانه، کالسکه شادی و پرواز بادبادک‌ها در جشنواره فیلم کودک

امیر ستوده‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد برنامه‌های جنبی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: جشنواره پرواز بادبادک‌ها به عنوان نخستین برنامه جنبی هفتم مهر ماه سال جاری همزمان با میلاد ثامن‌الائمه(ع) از 8:30 دقیقه صبح تا 16 بعد‌ازظهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در ضلع جنوبی پل خواجو اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بعدازظهر هفتم مهر ماه علاوه بر برنامه جشنواره پرواز بادبادک‌ها و برنامه نورافشانی به مناسبت روز میلاد امام رضا (ع) به استقبال آغاز برنامه‌های جشنواره کودک می‌رویم.

مدیر برنامه‌‌های جنبی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ادامه داد: از دیگر برنامه‌های جنبی این دوره از جشنواره بزرگ پروانه‌ها که از 18 تا 21 مهر ماه سال جاری در سالن 25 آبان برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها از شبکه‌های دو و دیگر شبکه‌های صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: در 15 و 16 مهرماه سال جاری مانور کالسکه‌های شادی و قطار شادمانه که از 18 تا 20 مهر ماه که مملو از عروسک‌ها و تن‌پوشش‌ها است و با گردش در سطح شهر روزهای خاطره‌انگیزی را به وجود می‌آورند.

ستوده‌فر به برنامه مسابقه وقتی نقاشی‌ها جان می‌گیرند اشاره و تاکید کرد: این مسابقه برای دانش‌آموزان ابتدایی که با دریافت دفترچه‌ای و با کشیدن نقاشی‌های متحرک در آن که آخرین زمان تحویلش تا پایان مهرماه است و در 13 آبان نفرات برگزیده اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ جشنواره ویژه مدارس از 18 تا 20 مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر اجرا می‌شود، اظهار کرد: تولید کتاب فیلم‌شناسی با موضوعات تربیتی و روان‌شناختی ویژه خانواده‌ها و مربیان مدارس نسبت به منتخب فیلم‌های جشنواره در دوره‌های گذشته از دیگر برنامه‌های جنبی بیست ‌و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

مدیر برنامه‌‌های جنبی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان افزود: برنامه شمع و گل و پروانه نیز 17 مهرماه در گلستان شهدا و ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی برای تجدید میثاق با شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول