اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

توسعه رویکرد‌ ورزشی در قزوین ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: توسعه رویکرد ورزشی برای افزایش فعالیت‌های ورزشی در استان قزوین ضروری است.

توسعه رویکرد‌ ورزشی در قزوین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین محسن حق‌شناس عصر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه ورزش در ابعاد مختلف در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد، اظهار کرد: تشویق جوانان به فعالیت و تحرک سبب پویایی و نشاط هرچه بیشتر نظام اسلامی در ابعاد گوناگون می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: برای توسعه ورزش در حوزه‌های گوناگون لازم است که مسئولان همت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در راستای فضاسازی ورزشی مطلوب است، عنوان کرد: استفاده از نیرو‌های متخصص در عرصه ورزش، جذب جوانان به امور تربیت بدنی و توجه و پشتیبانی از استعداد‌های جوان از جمله اقدامات محوری این اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: مدیریت صحیح ورزشی به عنوان محوری‌ترین اصل در برنامه مسئولان اداره ورزش و جوانان استان قزوین در بخش‌های گوناگون قرار دارد.

حق‌شناس با اشاره به آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برای پشتیبانی و تقویت استعداد‌های ورزشی بویین زهرا بیان کرد: در بسیاری رشته‌های ورزشی شهرستان بویین زهرا تاکنون توانسته به قله‌های رفیع ورزشی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا در راستای آشنا کردن جوانان با فرهنگ ورزش و نشاط مؤثر بوده، بیان کرد: امیدواریم که با حمایت‌های مسئولان زمینه برای تحقق تمام چشم‌انداز‌های ورزشی مهیا شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها جزو سیاست‌های مهم و بسیار حساسی است که به طور جدی در حال پیگیری است.

حق‌شناس ابراز کرد: فعال کردن بخش‌های مستعد ورزشی در استان قزوین در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: همه امروز وظیفه داریم تا با تلاش و همت خویش عرصه را برای آبادانی همه جانبه ایران اسلامی خصوصأ در بخش‌های مربوط به ورزش و جوانان مهیا کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول