اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

حمایت از 49 هیئت ورزشی فعال مهم‌ترین برنامه‌ سازمان ورزش قهرمانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز گفت: این سازمان از تمام رشته‌های ورزشی به غیر از رشته‌هایی که زیر مجموعه فوتبال هستند، حمایت می‌کند.

حمایت از 49 هیئت ورزشی فعال مهم‌ترین برنامه‌ سازمان ورزش قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسف قوام‌ اظهار کرد: حمایت از 49 هیئت ورزشی فعال در استان از اهم برنامه‌های این سازمان بوده و با تصویب شورای اسلامی شهر و دستور شهردار محترم تبریز این سازمان از تمام هیئت‌ها حمایت خواهد کرد.

وی افزود: این سازمان هم‌اکنون در رشته‌های والیبال، هندبال، والیبال نشسته، راگبی و هندبال در سطح اول کشور فعالیت دارد و در رشته بسکتبال نیز در رقابت‌های لیگ یک حضور دارد.

قوام گفت: در شنا و شیرجه همچنین سپک‌تاکرا نیز در سطح قهرمانی کشور حضور داریم و ورزشکاران خوبی در این دو رشته زیرنظر سازمان فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز با اشاره به تیم والیبال شهرداری تبریز که پس از 10 سال تبریز را در لیگ برتر صاحب نماینده کرد، افزود: سال گذشته که نخستین حضور این تیم در لیگ برتر بود در میانه‌های جدول قرار گرفتیم که کارنامه قابل قبولی بود.

وی تصریح کرد: اما امسال با تقویت این تیم از نظر بازیکن و حفظ کادر فنی در پی کسب رده‌های بالای جدول هستیم.

قوام ادامه داد: در هندبال نیز سعی خواهیم کرد با استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی، دوباره تبریز را به یکی از قطب‌های این رشته تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دو بازیکن خارجی گرجستانی نیز به همراه بازیکنان بومی در رقابت‌ها حضور می‌یابند.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز گفت: در والیبال نشسته نیز که با قهرمانی در لیگ یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم، تلاش خواهیم کرد در سال اول حفظ سهمیه کنیم و در سال‌های آتی و به بهره‌گیری از پیشکسوتان این رشته درصدد تصاحب رده‌های بالا باشیم.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز افزود: در رشته‌های راگبی و هاکی سالنی نیز برنامه‌هایی داریم و تلاش خواهیم کرد تا به توجه به ظرفیت‌های خوب استان در رشته راگبی، میزبان رقابت‌های قهرمانی کشور در این رشته باشیم.

قوام تاکید کرد: در بسکتبال نیز صعود به لیگ برتر با استفاده از بسکتبالیست‌های جوان استان را هدف‌گذاری کرده‌ایم و در صورت تحقق این امر، بودجه خوبی برای این رشته در فصل بعدی در نظر گرفته خواهد شد.

وی از تماشاگران و علاقه‌مندان ورزش درخواست کرد با حضور در سالن‌ها و میادین ورزشی از تیم‌های استان تا رسیدن به هدفشان حمایت کنند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول