اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

ورزشکاران اردبیلی با توسل به اهل بیت درخششی بی‌نظیر دارند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ورزشکاران ما به ویژه از خطه ولایت‌پذیر اردبیل درخششی بی‌‌نظیر و جاودانه در میادین و صحنه‌های مدال‌آوری دارند.

ورزشکاران اردبیلی با توسل به اهل بیت درخششی بی‌نظیر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک لندن در اردبیل اظهار داشت: زمانی که قهرمانان ما با توسل به ائمه اطهار وارد میدان رقابت می‌شدند با یاد و نام حضرت علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در حقیقت روحیه مضاعف گرفته و به همه نشان می‌دادند که توسل به ائمه اطهار خود بهترین رمز توفیق و رسیدن به کامیابی‌هاست.

وی ادامه داد: همین حرکت آنها و توسل جستنشان به ائمه اطهار از صدها مدال و کسب قهرمانی برای ما ارزشمند بود اما مقام و مدال‌آوری آنها نیز این شیرینی و حلاوت را دوچندان می‌کرد.

این مسئول بیان داشت: افتخار‌آفرینی مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک نه تنها دل تک تک هموطنانمان را مسرور کرد بلکه بر سر ایران عزتمند اما تاج افتخاری گذاشت که دنیا امروز از این اقدام در حیرت و تعجب است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: تجلیل از این قهرمانان انگیزه و تحرک ورزشکاران ولائی ما را در جامعه دوچندان کرده و پهلوانی‌ها و قهرمانی‌ها را نهادینه می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم علیپور به عنوان شخصیتی وارسته و شریف در ساخت 72 مدرسه و ده‌ها درمانگاه و مجموعه‌های خیریه تصریح کرد: زمانی که کارگران شهرداری مهندسان و پرسنل این مجموعه میدانی را به نام مرحوم علیپور مهیا می‌کردند چنان شب و روز با عشق و علاقه در میدان خدمت حاضر بودند که در کمتر از یک هفته موفق شدند این میدان را آماده بهره‌برداری کنند.

استاندار اردبیل حضور بی‌سابقه مردم اردبیل در تدفین و تشییع این نام‌آور عرصه خیرخواهی و نیک‌اندیشی را یادآور شد و افزود: به یقین خیرین ما با خدا معامله کردند و ما باید قدر این سرمایه‌ها و نعمت‌های ارزشمند را بدانیم.

نیکزاد به قدرشناسی مردم اردبیل از خیرین، نیک‌اندیشان و افراد خیرخواه اشاره کرد و اظهار داشت: مدرسه‌سازی، مسجدسازی، درمانگاه سازی و ... نه تنها برای خیرین ما در این دنیا اجر و پاداش دارد بلکه برای آخرت آنها نیز بهترین اندوخته و ذخیره است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول