اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و ورزشکاران انجام شد

آغاز مسابقات ورزشی دفاع مقدس در کنگان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و ورزشکاران بسیجی، مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس کنگان در چهار رشته ورزشی آغاز شد.

آغاز مسابقات ورزشی دفاع مقدس در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان فرماندار کنگان ظهر امروز در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کنگان اظهار داشت: دفاع مقدس مقطعی بسیار مهم در تاریخ انقلاب است و تبیین دستاوردهای این ایام ضروری است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستادند و باید نسل جوان با این افتخارات و فداکاری‌های رزمندگان در دفاع مقدس آشنا شوند.

فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم الگوبرداری ورزشکاران از شهدا خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق و آداب و تکریم انسان‌ها و اصول حرفه‌ای در ورزش نیز در شهدای ما وجود داشت و جوانان باید در این راستا به شهیدان اقتدا کنند.

یزدان‌شناس با بیان اینکه امروز ورزش نیز میدانی مناسب برای اثبات توانمندی نسل نوجوان و جوان ما است تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در ورزش نیز باید الگویی برای سایر ورزشکاران دنیا باشند.

فرماندار کنگان به نقش جوانان در جنگ هشت ساله اشاره و خاطر نشان ساخت: جوانان از عناصر بی‌بدیل و ممتاز در جنگ حق علیه باطل بودند و امروز نسل جوان ما با الگوگیری از شهدا در عرصه‌های مختلف در سطح دنیا پیشگام سایر جوانان دنیا هستند.

فرمانده بسیج سپاه کنگان نیز گفت: مسابقات ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کنگان با حضور 15 تیم ورزشی در چهار رشته فوتسال، والیبال، کاراته و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

ابراهیم حق‌شناس افزود: میدان ورزش نیز عرصه‌ای مهم برای شکوفایی استعدادهای جوانان است و باید از این موقعیت نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول