اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تابستان به ایستگاه آخر رسید

اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگی تابستانه پاکدشت

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن تابستان، قطار جشنواره تابستانه ستاد اوقات فراغت شهرستان پاکدشت به ایستگاه آخر رسید.

اختتامیه جشنواره ورزشی فرهنگی تابستانه پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرانجام با پایان یافتن تابستان، قطار جشنواره تابستانه ستاد اوقات فراغت شهرستان پاکدشت به ایستگاه آخر رسید و با اهدای جوایز به برگزیدگان رشته‌های مختلف این جشنواره رسماً به کار خود پایان داد.

دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، پیاده‌روی خانوادگی، والیبال، بسکتبال و فوتسال و برگزاری ده‌ها رشته متنوع ورزشی از جمله بخش‌های مختلف این جشنواره بود که در مراسم اختتامیه نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها جوایز خود را از مسئولان ستاد اوقات فراغت شهرستان پاکدشت دریافت کردند.

در این جشنواره که با برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، باستانی‌کاران و اسکیت‌سواران با هنرنمایی خود در این جشنواره لحظات مهیجی را برای حاضران رقم زدند تا اختتامیه تابستانی گرم و شادی برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره رقم بخورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان که همراه با اداره فرهنگ و ارشاد و سپاه پاسداران ستاد اوقات فراغت شهرستان پاکدشت را تشکیل داده بودند در این باره گفت: خوشحالیم که با برنامه‌ریزی انجام شده در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی و سالن‌ها به کمیته ستاد اوقات فراغت همراه با سایر نهادها و ادارات متولی در راستای پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش‌آموزان قدم برداشته‌ایم و حتی از این فرصت برای شناسایی استعدادهای برتر بهره جسته‌ایم.

حمید رنجبر پازوکی اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز تربیت بدنی در 26 مهره ماه تمرکز اداره ورزش و جوانان بر روی تدارک برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت این روز خواهد بود که امیدواریم مورد توجه علاقمندان به ورزش قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول