اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

حوزه جوانان پا به پای حوزه ورزش در تکاپو و تحرک است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اگر چه در آغاز کار کمی از حوزه جوانان فاصله داشتیم اما هم‌اکنون حوزه جوانان پا به پای حوزه ورزش در تکاپو و تحرک است.

حوزه جوانان پا به پای حوزه ورزش در تکاپو و تحرک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی در جلسه کمیته تخصصی تربیتی جوانان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اداری استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد تصریح کرد: تلاش زیادی باید صورت بگیرد تا آمارهای حال حاضر این دو شاخص نسبت به شرایط کنونی کاهش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد:‌ باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق جوانان را به سمت و سوی فعالیت‌هایی مانند ورزش، هنر، اردوها و برنامه‌های فرهنگی و کلاس‌های آموزشی سوق دهیم تا جوانان نیازهای امروز جامعه را فرا بگیرند.

وی در ادامه به موضوع ازدواج اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه ازدواج با مشارکت تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های استانی، فرصت‌های بسیار خوبی در پیش داریم که به کارها کیفیت ببخشیم زیرا این اداره کل به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان استان قم مأمور جمع‌آوری اطلاعات است.

جهان‌بینی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به موضوع ازدواج بیان کرد: در حال حاضر میانگین سن ازدواج در قم 27 سال است در حالی که این آمار مطلوب نیست و باید کاهش پیدا کند، اما این مسئله از عهده یک دستگاه یا ارگان خارج است و مشارکت تمام نهادهای دولتی را می‌طلبد.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها، آموزش‌ و پرورش، بهزیستی، دادگستری و بسیاری از دستگا‌ه‌ها که در حوزه فرهنگی توانمند هستند باید در این زمینه یار و یاور متولیان باشند زیرا در حال حاضر آمار طلاق در بین جوانان افزایش یافته است و باید برای این موضوع فکری‌ اندیشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: این اداره کل برای پویایی حوزه جوانان و همچنین تحول در بهینه‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی کرده است که در حوزه‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و علمی خواهد بود.

جهان‌بینی اظهار داشت:‌ اگر چه در آغاز کار کمی از حوزه جوانان فاصله داشتیم اما هم‌اکنون حوزه جوانان پا به پای حوزه ورزش در تکاپو و تحرک است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول