اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

شیطنت استکبار نمودی از عجز آنها است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شیطنت استکبار جهانی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام و مقدسات دین اسلام نشان روشنی از عجز و ناتوانی استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

شیطنت استکبار نمودی از عجز آنها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در یادواره شهدای محله کشاورز اردبیل اظهار داشت: دشمن به یقین از کرده خود با رستاخیز عظیم مسلمانان پشیمان شده و باید با فشارهای نظام‌های بین‌المللی آمریکا و سردمداران غرب به خاطر اهانتی که به مسلمانان کردند از امت عظیم اسلامی عذرخواهی کرده و به اشتباهات خود پی ببرند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به رغم همه کارشکنی‌های استکبار در اوج عظمت و غرور واقعی است، تصریح کرد: دشمن با ناکامی از تمام صحنه‌ها و رویدادها در مقابله با جمهوری اسلامی ایران به جنگ اقتصادی و کارشکنی در صدور کالا به ایران ورود پیدا کرده است اما در این عرصه نیز به یقین با ایستادگی ملت ایران زانو می‌زند.

عاملی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان و رشادت ایثارگران در جنگ هشت ساله خاطرنشان کرد: شهیدان ما که نوری از عظمت و بزرگی خداوند متعال هستند امروز بهترین الگو و معیار ما در پیمودن ادامه مسیر است و به یقین در این مسیر تا زمانی که به برجستگی‌های اخلاقی، ارزشی و انسانی و اسلامی پایبند هستیم و به آن شهرت داریم، دشمن نمی‌تواند با تحرک بیجای خود این ملت و نظام را به سمت انزوا سوق دهد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در جنگ هشت ساله همان‌گونه که این ملت صدام و عوامل پشت پرده آن را خوار و ذلیل کردند این بار نیز با توسل به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی و کاهش واردات سعی می‌کنند استکبار جهانی را به زانو درآورند.

وی ایران را تنها کشور منطقه و حتی جهان دانست که بر روی منافع و مصالح اصلی خود با هیچ کس معامله نمی‌کند و حاضر نیست ارزش‌های به دست آمده را مفت و ارزان از دست بدهد.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل ضرورت بصیرت امت اسلامی را در سایه‌سار ولایت و هوشمندی در دفع توطئه‌های دشمنان را ضروری اعلام کرد و افزود: دشمنان این نظام و انقلاب یقین داشته باشند که سرانجام در مقابل ملت رشید ایران سر تعظیم فرود آورده و تسلیم عزت و اقتدار این کشور که برگرفته از خون شهیدان و حضور مردم در صحنه است، خواهند شد.

عاملی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز نماد جبهه حق، عدالت و طرفداری از مظلومان است و در مقابل، جبهه کفر با تمام توان به صحنه آمده است تا شاید ضربه و خدشه‌ای به نظام اسلامی ما وارد کند که به یقین در این عرصه ناکام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول