اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

سامانه هوشمند کارجویان در گلستان فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: فعال‌سازی سامانه هوشمند کارجویان برای نخستین بار در سطح کشور در گلستان اجرا خواهد شد.

سامانه هوشمند کارجویان در گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین‎علی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: این شورا متشکل از اداراتی است که در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند و تلاش ما در این مجموعه این است که با تبادل نظر مصوبات خوبی برای بهره‎گیری از همه امکانات برای فعال‎سازی توانمندی‎های استان را داشته باشیم.

وی افزود: این جلسات در سال گذشته 14 مصوبه و در سال جاری تاکنون 17 مصوبه را به همراه داشته است.

خواجه‎مظفری تصریح کرد: مهمترین وظیفه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با توجه به ادغامی که در بین سه وزارتخانه انجام شده بود منطقی‎سازی اندازه دولت، افزایش کارایی، کاهش امور تصدی‎گری و هم‌افزایی نهادهای مرتبط بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه اجرایی سریع و دقیق فرآیند ادغام در استان بود که به تلاش‎های انجام شده در گلستان در کمترین فرصت زمانی محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در ایام هفته تعاون نیز برای اینکه سیاست‎گذاری و هماهنگی در اجرا و اصلاح ساختار را داشته باشیم با انعقاد قرارداد با تعاونی‎ها 11 مورد از امور این نهاد را به آنها واگذار کرده‎ایم.

خواجه‎مظفری تصریح کرد: با ادغام این سه وزارتخانه هم‎افزایی خوبی در نهادهای مرتبط با آن ایجاد شده و با تشکیل این شورا در استان توانمندسازی نیروهای کاری را از طریق آموزش‎های فنی ‎و حرفه‎ای، آینده‎نگری را با حضور تامین اجتماعی، فراهم کردن تسهیلات و منابع را از طریق صندوق مهر امام رضا (ع)، بانک رفاه و بانک توسعه تعاون را در یک مجموعه در کنار هم قرار داده‎ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان یادآور شد: قرار گرفتن 11 اداره کل ظرفیت و توانمندی است که در کمتر جایی محقق شده است.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارهای منحصر به‎ فرد بسیاری را در سطح کشور انجام داده که یکی از آنها ثبت سه تعاونی فراگیر است.

خواجه‎مظفری اذعان کرد: 70 درصد اعضای این تعاونی‎ها تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند لذا باید این مجموعه را تقویت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان مجهز شدن مرکز تحقیقات فنی شمال کشور در گلستان، بهره‎برداری از مجتمع آموزشی کشاورزی فنی و حرفه‎ای که به زودی محقق خواهد شد و راه‎اندازی دانشکده تحصیلات تکمیلی تعاون در سه رشته را از اقدامات مؤثر اجرا شده در این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول