اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک در مجلس:

بازگشت مهدی هاشمی به کشور مشکوک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن مهدی هاشمی به کشور آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کاملا مشکوک است.

بازگشت مهدی هاشمی به کشور مشکوک است

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جرم مهدی هاشمی در جریان فتنه کاملا محرز و مشخص است چرا که هم تلویزیون تصاویر متخلفین را ثبت و ضبط و از طریق اخبار منتشر کرده و هم متهمان دستگیر شده به کمک ایشان در جریان فتنه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید مرجع مظلومان و بی‌کسان باشد تصریح کرد: جای بسی تأسف است که دستگاه قضایی با فرد متخلفی که از پشتوانه بالایی برخوردار است، هیچ برخوردی نمی‌کند و این برای نظام اسلامی که صدها هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و مردم سال‌ها برای نظام جان‌نثاری کرده‌اند، شایسته نیست.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه خاطر نشان کرد: کجای نظام می‌پذیرد مهدی هاشمی که سه سال در لندن بود ماهانه 4 میلیون تومان حقوق از دانشگاه آزاد دریافت کند، این پول‌ها از کجا پرداخت شده است.

آصفری گفت: از دستگاه قضایی انتظار می‌رفت مهدی هاشمی را به محض ورود به فرودگاه دستگیر کند، آمدن ایشان در زمانی که استارت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کشور زده شده کاملا مشکوک است و باید پیگیری شود در مدتی که مهدی هاشمی در خارج از کشور بوده با چه کسانی ملاقات داشته است، تمام این موارد باید مورد رصد و پیگیری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امید می‌رفت مهدی هاشمی در همان فرودگاه دستگیر می‌شد، حال که این اتفاق رخ نداده انتظار می‌رود دستگاه قضایی بیشتر از این معطل نکرده و پرونده ایشان را خارج از نوبت رسیدگی کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستگاه قضایی افرادی که هنوز جرمشان مشخص نشده به مدت یک ماه نگاه می‌دارد تا جرمشان مشخص شود، دستگاه قضایی اگر می‌خواهد جایگاه خود را در دل مردم از دست ندهد باید با مجرمان دانه درشت از جمله مهدی هاشمی با جدیت برخورد کند.

آصفری با اشاره به در نظر گرفتن شش ماه حبس برای فائزه هاشمی خاطر نشان کرد: شش ماه حبس برای فائزه هاشمی که در میدان ولی‌عصر و هفت تیر پشت وانت سوار می‌شد و با استفاده از بلندگو برای مردم صحبت می‌کرد، اصلا قابل قبول نیست چرا که وقتی معترضین می‌دیدند یکی از شخصیت‌های مطرح کشور در صحنه‌های فتنه حضور دارد، جرأت و انگیزه بیشتری پیدا می‌کردند که می‌طلبید با فائزه به عنوان سردمدار فتنه برخورد شود نه به عنوان یک عنصر فتنه‌گر.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول