اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

تعامل پلیس با قوه قضائیه، حیاتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس تعامل پلیس با قوه قضائیه را در عرصه نظم امنیت مهم و حیاتی برشمرد.

تعامل پلیس با قوه قضائیه، حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان شهید بهشتی و یارانش را معمار دستگاه قضایی خواند و اظهار داشت: شهید آیت‌الله بهشتی تلاش کرد تا قوانین اسلامی در دادگاه‌ها پیاده شود و خداخواهی، ولایتمداری و قانونمداری سه محور اصلی تمام تلاش‌های آن شهید بزرگوار بود که دستگاه قضایی نیر با تاسی به این سه محور اساسی تمام برنامه‌های خود را به پیش می‌برد.

وی شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر را از افتخارات نظام دانست و گفت: ولایت‌پذیری و پیروی از ولایت فقیه، باعث شد تا شهدای حادثه هفت تیر ستودنی و سرلوحه و الگویی برای مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان این که امروزه جوامع بشری بیش از هر چیز به تقوا و بعثت نیاز دارند، افزود: انقلاب اسلامی و نهادهایی که در ایران شکل گرفت نیز بر پایه همین امور بود و امروز نیز بعد از سی سال شاهد هستیم که نهادهای انقلاب اسلامی برای مردم مسلمان جهان و منطقه نیز الگو شده است.

سجادیان، با اشاره به اینکه تعامل پلیس و قوه قضائیه سبب افزایش ضریب امنیت در کشور شده است، خاطرنشان کرد: با تعامل مناسب نیروی انتظامی با قوه قضائیه، برخورد جدی‌تر با جرایم صورت گرفته و در سال گذشته، جرائم خشن در استان فارس روند کاهشی داشته که این نشان دهنده تعامل خوب و تاثیرگذار پلیس و قوه قضائیه است.

وی امنیت را اصلی‌ترین راهبرد برای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان فارس جدیت ویژه‌ای در ایجاد امنیت برای رسیدن به این هدف دارد و البته باید توجه داشت که پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمام دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول