اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

قوه قضائیه در پرونده مهدی هاشمی تحت‌ تاثیر برخی رفتارها قرار نگیرد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه نباید هیچگونه فشاری به قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی وارد شود اظهار کرد: قوه قضائیه نباید تحت تأثیر برخی فشارها تصمیم‌گیری کند.

قوه قضائیه در پرونده مهدی هاشمی تحت‌ تاثیر برخی رفتارها قرار نگیرد

محمد دهقان در حاشیه مراسم غبارروبی و تنظیف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به خبر بازداشت فائزه‌ هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: خبر بازداشت فائزه‌ هاشمی در حالی مطرح می‌شود که حکم وی قبلاً صادر شده بود.

وی تصریح کرد: اکنون زمان اجرای حکم است و طبیعی است در مورد هر کسی که حکمی صادر شود باید در مورد وی عمل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فائزه ‌هاشمی برای اجرای حکم فراخوانده شده است و فعلاً شش ماه مجازات حبس را باید تحمل کند.

دهقان با اشاره به اخباری مبنی بر بازگشت مهدی‌ هاشمی از لندن به کشور اظهار کرد: مهدی هاشمی هنوز محاکمه نشده است و اتهامات وی باید رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه از هر نوع پیش داوری باید خودداری کرد تصریح کرد: اتهاماتی به مهدی ‌هاشمی وارد است و وی باید مثل بقیه افراد به دستگاه قضایی مراجعه کند تا به اتهاماتش رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید هیچ گونه فشاری به قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده وارد شود اظهار کرد: قوه قضائیه نباید تحت تأثیر برخی فشارها تصمیم‌گیری کند.

دهقان با اشاره به اینکه اتهاماتی در خصوص فتنه 88 به مهدی ‌هاشمی متوجه است که وی باید پاسخگوی اتهامات خود باشد، تصریح کرد: اگر وی محکوم شد باید مجازات را تحمل کند و اگر هم تبرئه شد که اتهامات از وی برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد در برابر قانون یکسان هستند خاطر نشان کرد: طبق قانون هر کسی جرمی مرتکب شود باید مجازات را تحمل کند و نباید فشاری از هر کانالی در خصوص مهدی‌ هاشمی‌رفسنجانی وارد شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص زمزمه‌هایی مبنی بر استیضاح برخی وزرای کابینه دولت اظهار کرد: هنوز طرح استیضاحی به هیئت رئیسه نرسیده است و اگر قرار به استیضاح باشد، رئیس مجلس باید این طرح را اعلام وصول کند که این اتفاق رخ نداده است.

دهقان با تاکید بر اینکه با هیچ نوع استیضاحی در سال پایانی دولت موافق نیست تصریح کرد: هر چند ممکن است درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیری صحیح باشد اما این امر در مدت باقیمانده دولت موجب اختلال در کار وزارتخانه می‌شود و فرد قوی هم برای هشت ماه وزیر نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص توجه ویژه مسئولان نظام به قم گفت: هر قدر که به قم خدمت شود به جهان اسلام و تشیع خدمت می‌شود و هر کاری که لازم باشد را برای قم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول