اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه مازندران:

دانشجویان منتظرند وکیل مهدی هاشمی پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: انتظار می‌رود وکیل مهدی هاشمی در بین دانشجویان حاضر شود و در قبال اتهاماتی که به این شخص وارد است به جای آنکه این اجتماع دانشجویی مستقل را به جریانی متصل کند و آن را غیر قانونی بداند پاسخگو باشد.

دانشجویان منتظرند وکیل مهدی هاشمی پاسخگو باشد

حسین شهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با اشاره به خبر بازگشت مشکوک مهدی هاشمی گفت: انتصاب به فرزندان انقلاب دلیل چشم‌پوشی از فتنه‌انگیزی‌های افراد در بین ملت مسلمان نخواهد بود.

وی افزود: دستگاه قضا ضوابط را بر روابط ارجح دانسته و همانند گذشته به وظیفه شرعی و قانونی خود در مقابل قانون‌شکنان و متجاوزان به حقوق مردم عمل کند و در این زمینه از هیچ خطایی چشم‌پوشی نکند.

این فعال دانشجویی گفت: در برخورد با تعدادی از آقازادگان ملاحظاتی می‌شود که نمونه آن مهدی هاشمی است.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه مازندران با اشاره به نگرانی دانشجویان مبنی براینکه فشارهای سیاسی، دستگاه قضا را از انجام وظیفه اصلی خود دور ساخته و آن را تحت الشعاع قرار دهد، خطاب به قوه قضاییه گفت: اگر شما بتوانید در این مورد جهاد عملی خویش را انجام دهید دانشجویان تا آخر در مساله عدالت در کنار شما قرار خواهند گرفت.

شهری در ادامه با اشاره به تجمع خودجوش دانشجویان در مکان بازگشت مهدی هاشمی از این حرکت دانشجویان حمایت کرد و آمادگی دانشجویان دانشگاه مازندران را برای پیوستن به جریان دانشجویی مخالف ورود وی اعلام کرد.

وی افزود: در تاریخ نظام اسلامی ایران نمونه‌های بسیار متعددی داشته‌ایم که به خاطر برپایی عدالت از نزدیک‌ترین اشخاص خود گذشته‌اند که نمونه بارز آن آیت‌الله خزعلی و آیت‌الله محمدی گیلانی است.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه مازندران اذعان داشت: ما دانشجویان به‌دنبال آن هستیم که پرچم عدالت‌طلبی خاموش نگردد و اگر کسی گفت عدالت را مطرح نکنید، باید با صراحت تمام بیان کنیم که لحظه‌ای از مطالبه عدالت‌گرایانه دانشجویان کوتاه نخواهیم آمد.

شهری با اشاره به اینکه دانشجویان انتظار دارند مطابق قانون با عاملان و متهمان فتنه برخورد شود، گفت: انتظار می‌رود وکیل مهدی هاشمی در بین دانشجویان حاضر شود و در قبال اتهاماتی که به این شخص وارد است به جای آنکه این اجتماع دانشجویی مستقل را به جریانی متصل کند و آن را غیر قانونی بداند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول