اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

معرفی 3 هزار مددجوی سیستان‌وبلوچستان به بانک‌ عامل

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، سه هزار و 214 مددجوی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

معرفی 3 هزار مددجوی سیستان‌وبلوچستان به بانک‌ عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، غلامرضا پودینه اظهارداشت: افراد باید بدانند چگونه نسبت به گذشته زندگی بهتری داشته باشند و توانمند شوند تا به واسطه این توانایی در زندگی خود تغییر ایجاد کنند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد خدمات گسترده‌ای را به جامعه هدف ارائه می‌دهد، افزود: توانمندشدن به این معنی نیست که کسی تغذیه و لباس خوب داشته باشد بلکه فکر و اراده انسان باید توانمند شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: کمیته امداد که به نام امام راحل (ره) مزین است در برطرف کردن مشکلات نیازمندان تلاش بسیاری کرده و سبب رضایت‌مندی مردم شده است.

پودینه بیان داشت: نیازمندان تحت حمایت این نهاد برای دریافت تسهیلات اشتغال و معرفی به بانک‌های عامل در اولویت هستند.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان 3 هزار و 214 نفر از مددجویان و سایر اقشار نیازمند که متقاضی دریافت تسهیلات بانکی بودند با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد ریال به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده و از این تعداد تاکنون 2 هزار و 568 نفر موفق به دریافت 143 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال شده‌اند.

اجرای 46 طرح کارانگیزی برای مددجویان شهرستان سراوان 

مدیر کمیته امداد شهرستان سراوان نیز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 46 طرح کار‌انگیزی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سراوان اجرایی شده است.

محمدمهدی میرلشکری افزود: در سال‌جاری، 46 طرح کار انگیزی از منابع کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی بیان کرد: همچنین 13 طرح در مشاغل خانگی و توان‌افزایی از منابع بانکی با اعتباری بالغ بر 603 میلیون ریال در این مدت برای مددجویان کمیته امداد شهرستان سراوان اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سراوان تصریح کرد: سه مورد طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی از منابع امدادی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول