اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت دانشکده علوم پزشکی آبادان:

9 هزار دانش‌‌آموز آبادانی غربالگری شدند

خبرگزاری فارس: معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 9 هزار 316 دانش‌آموز آبادانی برای سال تحصیلی جدید واکسیناسیون و معاینه پزشکی شدند.

9 هزار دانش‌‌آموز آبادانی غربالگری شدند

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: 4 هزار و 269 دانش‌‌آموز پایه اول ابتدایی و 5 هزار و 47 دانش‌آموز در پایه اول متوسطه شهرستان آبادان در طرح سلامت و غربال گری مرکز بهداشت شرکت کرده و تأییدیه سلامتی خود را برای ورود به سال تحصیلی جدید دریافت کرده‌اند.

وی افزود: رابطان شبکه بهداشت با تهیه چک لیستی از کمبودهای بهداشتی مدارس آبادان در بازدید مجدد خود این کمبودها را در اختیار مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه قرار داده تا در جهت حل مشکلات فوق اقدام کنند.

معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بوفه‌‌های مدارس، جانمایی بوفه‌ها در آموزشگاه‌ها، دریافت کارت سلامت توسط متصدیان بوفه‌ها و کنترل عرضه اقلام خوراکی مضر برای سلامت دانش‌آموزان از دیگر اقدامات شبکه بهداشت آبادان برای کنترل سلامت دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به عرضه خوراکی‌های غیر بهداشتی توسط دوره گرده‌ها در پیرامون مدارس گفت: شهرداری شهرستان آبادان باید توجه ویژه‌ای برای نظارت و کنترل بر دوره گرد‌های خیابانی داشته باشد و در راستای جمع‌‌آوری آنان کوشش بیشتری کند.

جعفری در پایان گفت: اعضا و مدیران اجرایی شورای سلامت شهرستان آبادان همه توان و نیروی خود را برای حفظ سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان در شهرستان آبادان به کار می‌برند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول