اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

رمز موفقیت رزمندگان اسلام تبعیت از ولایت بود

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی ایران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تبعیت از ولایت بود.

رمز موفقیت رزمندگان اسلام تبعیت از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، ابوالفضل شکارچی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه از سال 59 در جبهه‌ها حضور داشتم خاطرات فراوانی از آن دوران دارم که نمی‌توان همه آنها را در چند جمله خلاصه کرد.

وی افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین همه کشورهای جهان همچون خورشید می‌درخشد و افتخار دنیای اسلام محسوب می‌شود به دلیل از خودگذشتگی مردان و زنانی است که به خاطر اسلام از همه هستی خود گذشتند تا اسلام ناب محمدی احیا شود.

این فرمانده دوران جنگ با بیان اینکه امروز برکات فداکاری‌های رزمندگان اسلام در تمام جهان دیده می‌شود گفت: شهدا و جانبازان در رأس قله این افتخارآفرینی قرار داشته و امروز هر چه در ملت ایران در اختیار دارند به دلیل مجاهدت‌های آنان است.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین شاخصه شهدای عزیز ما ولایت مداری و تبعیت از رهبری امام خمینی(ره) بود و امروز هم موفقیت جهان اسلام به همین عامل بستگی دارد یعنی هر چه این تبعیت از ولایت بیشتر شود میزان موفقیت‌ها نیز بیشتر شده و در صورت کم رنگ شدن این تبعیت، از میزان پیشرفت‌ها کاسته می‌شود.

شکارچی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در دوران جنگ ولایت‌مداری رزمندگان دانست و افزود: این رمز بزرگ باید به نسل جدید معرفی شود و در این صورت نظام مقدس اسلامی و جهان اسلام به تمام خواسته‌های خود یعنی تحقق زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهند رسید.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به خاطرات خود در دوران جنگ گفت: شهید غلامعلی غلامی در عملیات بدر در سال 63 پای خود را در میدان مین از دست داد اما با وجود اصرارهای فراوان مبنی بر بازگشت به پشت جبهه، خط مقدم را ترک نکرد و در سال 65 نیز در عملیات کربلای پنج حتی برای تولد فرزند خود بازنگشت و در همان عملیات هم به شهادت رسید.

وی افزود: نکته جالب توجه در این میان این بود که روزی این خاطره را برای یک گزارشگر نقل کردم، او با چشمان گریان مرا در آغوش گرفت و گفت من فرزند همان شهید هستم.

شکارچی خاطر نشان کرد: فردای قیامت شهدا از ما سئوال خواهند کرد که پس از جنگ چه کرده‌ایم بنابراین باید توجه داشته باشیم که یکی از رسالت‌های مهم ما استمرار خط سرخ شهدا تا رساندن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و این کار نیز جز با اطاعت بی‌قید و شرط از نایب بر حق آن حضرت یعنی ولی فقیه زمان امکانپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول