اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

8 هزار دانش‌آموز زیر‌پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: هم اکنون 8 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 800 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند.

8 هزار دانش‌آموز زیر‌پوشش کمیته امداد هستند

بهروز زلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما برای تامین مایحتاج این تعداد دانش‌آموز و دانشجو در اردبیل جشن عاطفه‌ها را همزمان با هفته اول بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار داریم همانند سال‌های گذشته دست ما را در برگزاری این جشن بگیرند، خاطرنشان کرد: سال گذشته جشن گلریزان اداره کل ورزش و جوانان در زورخانه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد و ورزشکاران با حضور در پایگاه‌ها به صورت نمادین کمک‌های خود را ارائه کردند و امسال نیز امیدواریم این حرکت امید‌بخش از سوی مسئولان ورزش و جوانان اجرایی شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از رسانه‌ها خواست تا با اطلاع‌رسانی این جشن بزرگ دین خود را نسبت به جامعه هدف کمیته امداد ادا کرده و مردم را برای حضور فعالانه در این جشن ترغیب کنند.

زلالی شماره حساب بانک ملی برای واریز وجوه نقدی مردم با هدف شرکت در جشن عاطفه‌ها را نیز یادآور شد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت:‌ امسال شماره حساب 0103810381001 برای این منظور اعلام شده و از خیرین نیک‌اندیش استان می‌خواهیم تا وجوه نقدی خود را به این حساب واریز کنند.

این مسئول از نیک‌اندیشی خیران اردبیلی به نیکی یاد کرد و یادآور شد: یک خیر مقیم تهران با همکاری اتحادیه تولید‌کنندگان کفش سه کامیون کفش جدید و نو را قبل از آغاز سال تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تقدیر از دستگاه‌های همکاری‌ کننده در برگزاری جشن عاطفه‌ها بیان داشت: ما امسال دست تمامی این خیرین را به گرمی می‌فشاریم و امیدواریم امسال نیز ما را در این امر خطیر همراهی کنند.

زلالی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس از مردم خواست در صورت امکان کمک‌های خود را به صورت نقدی ارائه دهند چرا که پول نقد مستقیم به حساب مددجویان واریز می‌شود و آنها خودشان می‌توانند مایحتاج ضروری خود را برای دانش‌آموزان با این پول‌های داده شده فراهم کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول