اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

مستکبران به خواسته‌های به حق ملت ایران اعتراف دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قدرت‌های مستکبر هم می‌دانند باید در برابر خواسته‌های به حق ملت ایران تسلیم شوند، اما شیطنت کار زورگویان است.

مستکبران به خواسته‌های به حق ملت ایران اعتراف دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان حوزه‌های بسیج شهرستان سیرجان، رهبری بی‌نظیر همراه با مردمانی دلیر را رمز پیروزی ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان ما که صدام را احمقانه پشتیبانی کردند تا به کشور ایران حمله کند، دارای شخصیتی قدرت‌طلب‌، مستبد و نادان هستند.

وی افزود: آنها آن قدر مغرور بودند که می‌خواستند مدت یک هفته تهران را تصرف کنند، اما از قدرت ولایتمداری و عزم اراده ملت ایران بی‌خبر بودند.

نوری ابراز داشت: ملت ایران اکنون با جمعیتی دو برابری و توان رزمی بالا در مقابل استکبار جهانی ایستاده و قدرت‌های مستکبر هم می‌دانند باید در برابر خواسته‌های به حق ملت ایران تسلیم شوند، اما شیطنت کار زورگویان است.

وی تصریح کرد: در اجلاس سران جنبش غیر متعهدها هنگام ورود مقام معظم رهبری رؤسای 120 کشور جهان در مقابل این رهبری خدادادی تمام قد ایستادند و ارادت خود را به رهبری و نظام اسلامی نشان دادند و این حرکت یعنی نظام اسلامی محبوب جهان است و ملت ایران قدردان این نظام و کشور خود است. 

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول