اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

فراخوان دوره‌های پاییزه مرکز آموزش گل و گیاه

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 همزمان با آغاز فصل پاییز از شروع ثبت‌نام دوره‌های آموزشی این مرکز خبر داد.

فراخوان دوره‌های پاییزه مرکز آموزش گل و گیاه

مهناز اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه این منطقه آغاز شده است و شهروندان می‌توانند از این خدمات آموزشی به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

مسئول مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در ادامه تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این مرکز کاملا عملیاتی است و شهروندان با حضور در گلخانه و محیط‌های آموزشی مجهز به صورت کاربردی آموزش می‌بینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاشت قارچ خوراکی، سبزی‌کاری، نحوه نگهداری گیاهان آپارتمانی، کاشت گل‌های فصلی و پیازی، ساخت تراریوم (باغ‌های شیشه‌ای)، ایجاد فضای سبز عمودی از جمله عناوین دوره‌های مورد اشاره است که شهروندان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره تلفن 55036200 تماس بگیرند.

این گزارش حاکی است، مرکز گیاه پزشکی و آموزش گل و گیاه منطقه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس نسبت به توزیع شاخه‌های گل به همراه بسته‌های آموزشی به 10 مدرسه سطح منطقه اقدام کرده است.

لازم به ذکر است، مرکز آموزش شماره یک گیاه پزشکی و آموزش گل و گیاه در اتوبان شهید کریمی جنب پمپ گاز، بوستان والفجر و مرکز شماره 2 نیز با امکاناتی همچون سه گلخانه و 150 گونه گیاهی در خیابان شهید رجائی، بلوار 13 آبان و خیابان شهید عنایتی واقع شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول