اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

متقاضیان پرورش گیاهان دارویی دنا تسهیلات می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دنا گفت: همه متقاضیان پرورش گیاهان دارویی در این شهرستان تسهیلات دریافت خواهند کرد.

متقاضیان پرورش گیاهان دارویی دنا تسهیلات می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مرادعلی پیوند ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان برگزاری موفقیت‌آمیز نشست سران غیر متعهدها را افتخاری بزرگ برای کشورمان برشمرد و عنوان کرد: برگزاری این اجلاس در بالاترین کیفیت و درجه دستاوردهای فراوانی برای آرمان‌های انقلاب و کشور داشت.

فرماندار شهرستان دنا افزود: تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولین نشان داد جمهوری اسلامی در انزوا نیست و این آمریکا و اسرائیل هستند که در انزوای کامل قرار دارند.

پیوند به موفقیت‌آمیز بودن این اجلاس در معرفی مظلومیت دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد و گفت: معرفی چهره تروریستی رژیم اسرائیل غاصب و خلع سلاح این رژیم جنایتکار به صورت اجماع نوید این آیه الهی را می‌دهد که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

وی کارگروه کشاورزی را یازدهمین کارگروه در سال جدید عنوان کرد و افزود: تعداد کل پرونده‌های رسیده 118 پرونده بوده که 36 فقره به متقاضیان تسهیلات به مبلغ 14 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

این مقام ارشد در شهرستان دنا از دلایل پرداخت نشدن تمامی پرونده‌های معرفی شده به بانک عامل را نداشتن وثیقه برای متقاضیان دانست و تصریح کرد: در صورتی که معرفی‌شدگان تامین وثیقه کنند بانک در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را خواهد داشت.

فرماندار دنا خبر از پرداخت تسهیلات به متقاضیان پرورش گیاهان دارویی داد و افزود: در هر منطقه‌ای از این شهرستان جهت پرورش گیاهان دارویی اعلام همکاری می‌شود و هیچ منعی در جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح‌ها باید توجیه اقتصادی داشته باشند، تصریح کرد: در صورتی که طرحی توجیه اقتصادی نداشته باشد مصوب نخواهد شد و باید تحقیقات لازم انجام گیرد و طرح‌ها به سمت اشتغال‌زایی و در راستای تعاونی باشد.

پیوند به تفاهمنامه کمیته امداد با جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان دنا با جهاد کشاورزی تفاهمنامه‌ای را امضا کردند که مددجویان این نهاد با معرفی به بانک کشاورزی تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

در این کارگروه 3 میلیارد ریال جهت متقاضیان خرید تراکتور، پرورش ماهی، گاوداری، مرغداری، دامداری، زنبورداری و گلخانه مصوب و به بانک کشاورزی معرفی شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول