اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

تحریم موجب استقلال اقتصادی ایران شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم کشورهای غربی علیه کشورمان، موجب استقلال اقتصادی جمهوری اسلامی ایران شد.

تحریم موجب استقلال اقتصادی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی امروز در نشست حلقه‏های صالحین بسیج ادارات استان سمنان اظهار داشت: تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی بی‏اثر بوده و تحریم موجب تحکیم پایه‏های اقتصادی و استقلال ایران شده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران اسلامی در سایه این تحریم‏ها به پیشرفت‏های بزرگی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این تحریم‏ها و فشارها هیچ خدشه‏ای به اراده ملت و دولت ایران در ادامه راه و تحقق آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی وارد نمی‏کند.

خسروی به اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: این گونه اقدامات شنیع نشان‏دهنده ضعف و زبونی استکبار و صهیونیسم جهانی است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مسلمانان جهان با تظاهرات و برنامه‏های مختلف پاسخ مناسبی به استکبار جهانی دادند.

این همایش با حضور بسیجیان دستگاه‏های مختلف اجرایی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول