اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

اصلاح وضع اقتصادی جامعه نیاز به افراد مومن و متدین دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اصلاح وضع اقتصادی جامعه نیاز به افراد مومن و متدین دارد.

اصلاح وضع اقتصادی جامعه نیاز به افراد مومن و متدین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه استان سمنان که با حضور 500 نفر در تالار شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد،  اظهار داشت: کسی که در راه خدا مجاهدت می‏کند، بازنشسته نمی‏شود و پاسدار واقعی هیچ وقت بازنشستگی ندارد.

وی گفت: تاریخ گذشته آینه آینده ماست، آنهایی که پشت ولایت بودند سعادت دنیا و آخرت را دریافتند و آنها که در مقابل و در مخالفت با ولایت برخاستند، منحرف و گمراه شدند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: اگر دشمن از سپاه و امثال آن می‏ترسد به خاطر بعد معنوی آن است، بنابراین باید حافظ این گوهر گران‏قدر بود و در عین توجه به تقویت منابع انسانی و امکانات مادی، باید به تقویت معنوی هم توجه کرد.

رعایتی با بیان اینکه در توجه به مال دنیا باید حد تعادل را رعایت کرد، گفت: نه اینکه مال دنیا را نباید داشت بلکه اتفاقاً باید مال دنیا را به دست آورد و استفاده کرد و اقتصاد جامعه نیاز به افراد مومن و متدین دارد.

وی با اشاره به کلام امام راحل که فرمودند از پاسداری خود پاسداری کنید، ادامه داد: یعنی از ارزش‏های والای پاسداری حراست و حفاظت و آن را حفظ کنید و با آن باعث احیا و زنده کردن دل‏های دیگران شوید که این زنده کردن طبق روایت زنده کردن مردم و یک امت است و پاداش بسیار و اجر دنیوی و اخروی دارد.

رعایتی خاطرنشان کرد: امروز قدرت‏های بزرگ طبل توخالی و ببر کاغذی هستند و ایران اسلامی در شرایط فعلی به فرموده مقام معظم رهبری در شرایط بدر و خیبر است نه شعب ابی‏طالب؛ بنابراین باید از کم‏ترین فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم تا موفق شویم و امید و نشاط را در خانواده‏ها زنده و پویا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به منفعل بودن دشمن در زمان حاضر اشاره کرد و افزود: آن زمان که دشمن همه چیز داشت ما نترسیدیم، امروز که دیگر ما اقتدار و عزت داریم و او منفعل و ناتوان است باید با تقوی الهی بر مشکلات غلبه کنیم و فریب جنگ نرم دشمنان که فضاسازی‏های مسموم می‏کنند را نخوریم تا موفق شویم.

وی گفت: باید مراقب بود و فریب دشمن را نخورد و در راه خدا و برای حفظ دین خدا خستگی‌ناپذیر به جلو حرکت کرد چراکه آینده از آن ماست.

رعایتی بیان داشت: داستان‏های بیان شده در قرآن و روایت سرگذشت افرادی چون بلعم باعورا یا برسیسای عابد برای عبرت و تلنگر به ماست که مراقب باشیم و راه را کج نرویم و از بیراهه سر در نیاوریم.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول