اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر فریدونکنار خبر داد

برگزاری دوره‌های امداد و نجات در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار از برگزاری دوره‌های امداد و نجات در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های امداد و نجات در فریدونکنار

علی اکبر نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اعضای جدیدالورود شاخه آزاد سازمان جوانان هلال احمر فریدونکنار توجیه شدند.

وی افزود: عملکرد، دستورالعمل و طرح‌های سازمان جوانان جمعیت مطلوب است و همچنین چهار گروه فعال در این حوزه فعالیت دارند.

به گفته رئیس هلال احمر فریدونکنار اعضا بر اساس علاقمندی و توانایی‌های یکی از گروه‌های چهارگانه تسکین، تأمین احترام، صلح، سلامت را به عنوان گروه فعالیت خود انتخاب کردند و اعضای با سابقه نیز به تناسب جهت فعالیت در قالب گروه‌ها اعلام آمادگی کردند.

نوروزی سایت رسمی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار را  www.helalesolh.ir سایت سازمان جوانان را www.javananhelal.ir و شبکه اجتماعی ماه نو www.maheno.net جهت ثبت نام به اعضا معرفی کرد.

نوروزی همچنین از اجرای موفق طرح ملی راهنمایان نوروزی، استقرار دو پایگاه امداد ساحلی در سواحل فریدونکنار و سرخرود، استقرار نخستین پایگاه امداد و نجات دریایی در بندر این شهرستان، اجرای موفق راهنمایی مسافران تابستان، استقرار و کمک‌رسانی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در محور فریدونکنار به بابلسر، اجرای طرح همای رحمت، برگزاری مانورهای آمادگی جسمانی و امدادی و راه‌اندازی سامانه پیامکی خبر داد.

وی تصریح کرد: در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر فریدونکنار با همکاری وزارت کار و امور اجتماعی کلاس کارآفرینی را برگزار کردیم که در دو هفته 70 نفر از اعضای فعال در این دوره حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به واحد آموزش این جمعیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول