اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر:

ساختمان حکیم میرفندرسکی هلال احمر گلستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان حکیم میرفندرسکی هلال احمر گلستان و اردوگاه کشوری سازمان جوانان "مرحوم امیرمحمد قاسمی" با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران ارشد استانی، شهرستانی و اعضای جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

ساختمان حکیم میرفندرسکی هلال احمر گلستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در مراسم افتتاحیه اردوگاه کشوری سازمان جوانان در شهرستان دلند با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم قاسمی اظهار داشت: امیرمحمد قاسمی جوانی 16 ساله عضو سازمان جمعیت هلال احمر استان گلستان بوده که با اهداء 18 عضو از اعضای بدن خود به 18 نفر از هموطنان، حیاتی دوباره بخشید.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حال احداث 12 اردوگاه کشوری است تصریح کرد: خرسند هستیم که نخستین اردوگاه هلال احمر در گلستان کلنگ‎زنی شده و در سال 1391 به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان داشت: در فاز نخست اردوگاه سازمان جوانان شهرستان دلند یک میلیارد تومان هزینه شده است.

اکبری ابراز داشت: این اردوگاه در زمینی به مساحت پنج هکتار در زمینی کاملا جنگی احداث شده که متعلق به جمعیت هلال احمر است.

وی تصریح کرد: این اردوگاه در قالب‎های فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای اعضای جمعیت هلال احمر تدارک دیده شده و در محیطی نشاط آور این آموزش‎ها انجام می‎گیرد.

در پایان این مراسم به پاس یادبود از نوجوان عضو جمعیت هلال احمر استان از والدین این مرحوم با اهدای هدایایی قدردانی شد.

مراسم افتتاح اردوگاه کشوری سازمان جوانان "مرحوم امیرمحمد قاسمی" با حضور رئیس جمعیت هلال احمر ایران، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران، فرمانداران، مسئولان استانی و شهرستانی در شهر دلند شهرستان رامیان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول