اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی در جمع سپاهیان مازندران:

ایران مستقل است / حضور احمدی‌نژاد در نیویورک اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایران مستقل است و کسی نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند.

ایران مستقل است / حضور احمدی‌نژاد در نیویورک اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان سپاه کربلای مازندران و پرسنل سپاه کربلا، قرارگاه غدیر شمال کشور، لشگر عملیاتی 25 کربلا، نیروهای لشگر 30 پیاده ارتش در شمال کشور، نیروهای دریایی ارتش، جمعی از پرسنل سپاه ساری و تیپ مالک سپاه با آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران دیدار کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در این دیدار با گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس گفت: تقارن این دو مناسبت ارزشمند است.

آیت‌الله نورالله طبرسی یادآور شد: الهام بخشی دفاع مقدس با بهره‌گیری از نصحیت‌های ائمه اطهار میسر شد.

وی از مجموعه سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و ... به عنوان یادگاران دفاع مقدس نام برد و گفت: در جنگ و دفاع مقدس اصالت با ایمان معنا پیدا می‌کند و ابرازهای جنگی چندان تاثیر مهمی در پیروزی جنگ‌ها ندارد.

طبرسی با اشاره به نقش تکیه بر سلاح و تجهیزات در جنگ خاطرنشان کرد: اسلام اداره جنگ را با اتکا به اصالت بر ایمان می‌داند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به اینکه ایمان و عقیده بسیجیان در جنگ مثال‌زدنی بوده است، اظهار داشت: ایران زمانی جنگ را اداره کرد که دارای کمترین امکانات و تجهیزات جنگی بوده است.

وی از معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان شاگرد برجسته مکتب امام صادق (ع) نام برد و گفت: حضرت امام به خوبی توانست جنگ را مدیریت کند.

طبرسی با تاکید بر اینکه کشورگشایی و جنگ اقتصادی در اسلام حرام است، اضافه کرد: تمام هدف‌های ایران اسلامی در جنگ و دفاع مقدس الهی بود. ما به دنبال انسان‌سازی بوده‌ایم، پیامبر آمده است تا فکر و اندیشه اسلامی بسازد.

وی در بخش دیگری از سخنانش جایگاه ایران در میزبانی از اجلاس غیرمتهعدها را مهم برشمرد و افزود: هیچ اجلاسی به کیفیت اجلاس غیر متعهدها در تهران نبوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور احمدی‌نژاد در نیویورک را مهم تلقی کرد و با تأسی از رهنمودهای امام راحل و رهبری گفت: امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند خواسته‌هایش را به ایران دیکته کند.

وی با اعلام اینکه ایران مستقل است و کسی نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند، بیان کرد: چون در نعمت هستیم قدر ارزش‌ها و نعمت‌های خود را نمی‌دانیم.

طبرسی در پایان خواستار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به جوانان شد و گفت: فلسفه وجودی ارتش و سپاه آمادگی همه جانبه در محافظت از مرزهای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول