اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده دفاع مقدس:

دفاع مقدس مشعل فروزان ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رزمنده دفاع مقدس گفت: دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس مشعلی است فروزان که تا قرن‌ها مسیر آینده ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را روشن کرده و گنجینه‌ای ارزشمند است.

دفاع مقدس مشعل فروزان ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، عباس ایرانمنش پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس ‌با گرامیداشت سالروز این حماسه بزرگ و ‌دهه کرامت اظهار داشت: دوران درخشان هشت سال دفاع مقدس مشعلی است فروزان که تا قرن‌ها مسیر آینده ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را روشن کرده و گنجینه‌ای ارزشمند است.

وی بیان داشت: دفاع مقدس سرمایه‌ای عظیم و بی‌بدیل است که نسل فعلی انقلاب و نسل‌های آینده نیازمند به آن هستند تا با تکیه بر فضائل اخلاقی و معنوی از آن به منظور رسیدن به قلل رفیع ارزش‌های انسانی و مادی الگو بگیرند. 

ایرانمنش با اشاره به اهانت اخیر استکبار به پیامبر اکرم (ص‌) گفت‌: بدون شک این اقدام نابخردانه که خشم انقلابی ملل مسلمان جهان را به دنبال دارد در تقابل با موج عظیم بیداری اسلامی و دینی که منطقه عمومی خاورمیانه و شمال آفریقا تا قلب آمریکا و اروپا را در نوردیده است، صورت گرفته است.

رزمنده دفاع مقدس افزود: نشانگر عصبانیت بیش از پیش سردمداران کفر جهانی از تغییر وضعیت عمومی جهان به نفع دین‌گرایی، اسلام‌خواهی و استکبار‌ستیزی جوامع بشری است.

وی عنوان کرد: اما امروز صلابت و بزرگی اسلام چنان عظیم است که با خس و خاشاک شیطان صفتان قد خم نمی‌کند و این کار دشمنان بیش از یک هزار سال است که روش‌های گوناگون فرهنگی‌، اقتصادی و ‌نظامی به جنگ مسلمانان و اسلام آمده‌‌اند و هر بار مفتضحانه‌تر از قبل به لانه خویش بازگشته‌اند‌.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: اکنون وقت آن است که فرزندان اهریمن عبرت بگیرند و بدانند که اسلام عزیز و مسلمان غیرتمند است و هیچ‌گاه نمی‌گذارد، حتی ذره‌ای از شوکت و قداست مکتبش کاسته شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول