اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

شرایط خاص ایران رسالت حجاج را سنگین‎ کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص امروز ایران در منطقه و دنیا، حجاج در سفر معنوی خود رسالت سنگین‎تری را بر عهده دارند.

شرایط خاص ایران رسالت حجاج را سنگین‎ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین شنبدی پیش از ظهر امروز در همایش مدیران و زائران حج تمتع اظهار داشت: اینکه امسال سال بیداری اسلامی است و کشورهای منطقه با الگوگیری از ایران و انقلاب اسلامی علیه استکبار به پا خاسته‎اند موجب شده همه دنیا متوجه ایران اسلامی شوند.

وی افزود: این در حالی است که برگزاری موفقیت‎آمیز شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران ایران را بیش از پیش در رأس توجه‎ها قرار دارد و اکنون دنیا به چشم دیگری به ایران اسلامی نگاه می‎کند و این امر مسئولیت ما را سنگین‎تر می‏کند.

شنبدی ادامه داد: حجاج خانه خدا در کنار اینکه سفیران معنوی ایران اسلامی هستند، از جایگاه سیاسی خاصی نیز برخوردارند و باید مراقب این جایگاه خود باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: پیوند حجاج با سایر کشورها پیوند برادری و مسلمانی است و حج ما برائت از مشرکین است.

وی بیان کرد: حجاج نمایندگان جمهوری اسلامی در سرزمین وحی هستند و باید با رعایت تمام شئونات اسلامی و الهی رسالت سنگینی را که بر عهده دارند به سرانجام برسانند.

شنبدی گفت: برنامه‌های حج تمتع امسال توسط بعثه رهبری به روحانیون کاروان‎های اعزامی اعلام و ابلاغ شده است و حجاج باید از این برنامه‎ها اطاعت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حج تمتع امسال با همکاری و حمایت دستگاه‎ها و نهادهای مختلفی برگزار می‎شود و امیدواریم حجاج از ظرفیت‎های بسیار خوبی که این سفر معنوی دارد نهایت بهره را ببرند.

در پایان این همایش اعمال حج تمتع به صورت نمادین توسط حجاج اعزامی انجام شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول