اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه مقاومت دنا:

اجرای صحیح طرح صالحین آینده نظام را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین ناحیه مقاومت دنا گفت: اجرای صحیح طرح صالحین آینده نظام را بیمه می‌کند چراکه دشمنان با ترفندهای مختلف می‌خواهند جوانان را از انقلاب بگیرند و با اجرای چنین طرح‌هایی هر توطئه‌ای خنثی می‌شود.

اجرای صحیح طرح صالحین آینده نظام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جاماسب بهمنیار عصر دوشنبه در گردهمایی حلقه‌های صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت زینب سپاه دنا افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی طرح صالحین در ارتقای سطح فکری، معنوی و بصیرتی حلقه‌های صالحین بسیار تاثیرگذار است.

جانشین ناحیه مقاومت دنا ارتقای سطح آگاهی و معرفت، عمل کردن به آموخته‌ها و تجربه‌ها در عرصه فردی، خانوادگی و اجتماعی و تربیت صحیح انسان‌ها و بصیرت‌افزایی را از دستاوردهای حلقه‌های صالحین دانست و گفت: این چهار عنصر جوانان و نوجوانان را به سمت اطاعت از خدا، ائمه، ولایت فقیه و بندگی خدا سوق می‌دهد.

بهمنیار با بیان اینکه وجود فرهنگ بسیجی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در حلقه‌های صالحین باید با بصیرت و آگاهی راه شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را بشناسند.

وی یادآور شد: جوانان عضو در حلقه‌های صالحین باید با آگاهی در جهت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند زیرا دشمن سعی دارد با تبلیغات مسموم فرهنگی خود نسل جوان را نشانه گرفته و آن‌ها را از ارزش‌های انقلاب دور کند.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده با توجه به شناختی که از سپاه و بسیج به عنوان حافظان ولایت دارند، این نیروی عظیم را در معرض حملات و هجمه خود قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی یکی از مؤلفه‌های مهم سلامت معنوی و فرهنگی جامعه است و بسیج باید در همه بخش‌ها و حوزه‌ها محور باشد.

جانشین ناحیه مقاومت دنا خودسازی را از برنامه‌های مهم صالحین دانست و بیان داشت: ماه رمضان که ماه بهار قرآن است یک ماه خودسازی است از این رو خودسازی به عنوان یک برنامه مشترک معنوی در طرح صالحین و ماه مبارک رمضان است.

بهمنیار تربیت انسان مؤمن، بصیر، مجاهد و فعال انقلابی را از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین دانست و خاطرنشان کرد: جنگ سخت به اتمام رسیده اما جوانان ما با جنگی سخت‌تر با عنوان جنگ نرم روبه‌رو هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دنا افزود: از برنامه‌های طرح صالحین مقابله با جنگ نرم دشمن و استفاده از ظرفیت و توان بسیجیان در این زمینه است.

وی عنوان کرد: اجرای صحیح طرح صالحین آینده نظام را بیمه می‌کند چرا که دشمنان با ترفندهای مختلف می‌خواهند جوانان را از نظام و انقلاب بگیرند و با اجرای چنین طرح‌هایی هر توطئه‌ای خنثی می‌شود.

بهمنیار به اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد اشاره کرد و افزود: تشکیل حلقه‌های صالحین به صورت مستمر و منظم باعث ایجاد وحدت، صمیمیت، یکدلی و دوستی بین جوانان می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول