اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیمی‌ترین فرماندار خراسان جنوبی رفت

فرماندار فردوس با مردم خداحافظی کرد / رجبی‌مقدم جایگزین اقبال شد

خبرگزاری فارس: قدیمی‌ترین فرماندار استان خراسان جنوبی با مردم شهرستان فردوس خداحافظی کرد.

فرماندار فردوس با مردم خداحافظی کرد / رجبی‌مقدم جایگزین اقبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال ظهر امروز در مراسم نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: در طول مدت 61 ماه خدمت خود همواره به فکر تامین خواسته‌های مردم و رفع نیازهای شهرستان بوده و هیچ‌وقت منافع مسئولان را به منافع مردم ترجیح ندادم.

وی مردم فردوس را مردمی بزرگ‌منش، ولایی و قانع دانست و گفت: با تمام توان خود برای خدمت به مردم شهرستان فردوس تلاش کردم و چنانچه کوتاهی و قصوری پیش آمده از مردم می‌خواهم مرا عفو کنند.

فرماندار فردوس افزود: در دولت‌های نهم و دهم گام‌های بلندی برای توسعه و آبادانی شهرها برداشته شد که بهره‌برداری از 280 پروژه شاخص در شهرستان فردوس از جمله این گام‌هاست.

اقبال تصریح کرد: در طول مدت خدمتم در فردوس تاکنون تعداد 280 پروژه شاخص در شهرستان فردوس اجرایی شده است.

وی اعتبار اختصاص یافته به این تعداد پروژه را 380 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار مبلغ 220 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و مابقی به صورت تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری شخصی هزینه شده است.

فرماندار فردوس با اشاره به آخرین درخواست مردم این شهرستان مبنی بر عبور ریل آهن گفت: روزنه‌های بسیار خوبی در این ارتباط به وجود آمده و طبق اخبار واصله در پایان مردادماه سال جاری گروهی برای انجام مطالعات راه‌آهن به شهرستان فردوس می‌آیند و بنده نیز همچنان پیگیر این خواسته به حق مردم فردوس هستم.

قرار است محمدرضا رجبی‌مقدم مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان جنوبی جایگزین عباس اقبال فرماندار فعلی فردوس که بازنشسته شد، شود.

اقبال در طول مدت مسئولیتش در خراسان جنوبی یکی از فرمانداران فعال در زمینه‌های مختلف بوده و به ویژه مواضع او علیه جریان فتنه 88 بارز و شاخص بود.

عباس اقبال همچنین در زمینه تعامل با رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های اصولگرا از جمله فارس همواره پیشگام بود به گونه‌ای که همواره از درج خبرگزاری فارس به عنوان صفحه خانگی خود سخن می‌گفت.

سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی برای اقبال آرزوی توفیق و سلامتی آرزومند است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول