اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

مبارزه با دستفروشان تشدید شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تشدید برخورد با دستفروشان در سطح شهر شد.

مبارزه با دستفروشان تشدید شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر که با حضور رئیس شبکه بهداشت  و درمان شوشتر برگزار شد، اظهار داشت: بارها مشاهده شده است که دست فروشانی در سطح شهر شوشتر اقدام به فروش مواد خوراکی فاسد‌شدنی می‌کنند و با آن‌ها برخورد جدی انجام نمی‌شود.

وی افزود: برخورد با فروشندگان خشکبار، میوه، فلافل‌فروشی و ... باید به دلیل تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی تشدید شود و مرکز بهداشت و شبکه بهداشت شوشتر باید به عنوان مدعی‌العموم بهداشت شوشتر در این باره پیشگام شود.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه این افراد به صورت متحرک فعالیت می‌کنند، گفت: متحرک بودن این فروشندگان باعث می‌شود تا روند شناسایی تشکیل پرونده و برخورد با آن‌ها زمان بر باشد ولی باید تلاش کنیم تا زمان را در این‌باره به حداقل برسانیم.

وی تأکید کرد: از طرف کمیسیون نظارت بر بازار کمیته‌ای تشکیل می‌شود که وظیفه دارد در این‌باره برخوردهای قانونی با دست‌فروشان در سطح شهر شوشتر داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در این باره تنها مجری است، افزود: شهرداری تنها مجری این کمیته محسوب می‌شود و در این باره باید بهداشت و درمان شاکی افراد شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول