اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 30 تیر ماه

دستفروشان شهرکرد ساماندهی می‎شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: دستفروشان شهرکرد تا سی‌ام تیرماه جاری فرصت دارند نسبت به آزادسازی معابر اقدام کنند زیرا در غیر این صورت با این دسته از افراد برخورد خواهد شد.

دستفروشان شهرکرد ساماندهی می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی دستفروشان در شهرداری، اظهار داشت: آن دسته از کسبه، دستفروشان و افرادی که به روش‌های مختلف با ایجاد مانع در گذرگاه‌ها و معابر سطح شهرکرد علاوه بر آسیب‌رسانی به زیبایی شهر موجبات سد معبر و ایجاد مشکلات برای تردد شهروندان را فراهم می‌کنند تا پایان روز سی‌ام تیرماه ‌جاری مهلت دارند نسبت به رفع موانع موجود و آزادسازی معابر و اماکن اقدام کنند.

وی افزود: بر همین اساس چنانچه دستفروشان تا تاریخ اعلام شده اقدامی برای جمع‌آوری وسایل خود انجام ندهند مأموران واحد اجرائیات شهرداری شهرکرد در راستای اجرای وظایف قانونی خود برابر با تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری‎ها نسبت به آزادسازی معابر و املاک نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها اقدام خواهند کرد.

غلامیان تأکید کرد: در این صورت حق ادعای هرگونه خسارت از سد معبرکنندگان که در مهلت یاد شده شخصاً نسبت به رفع موانع اقدام نکنند، سلب می‎شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پدیده دستفروشی و سد معبر به لحاظ قانونی و نوع فعالیت علاوه بر شهرداری در حوزه عملکرد و وظایف دیگر دستگاه‌های اجرایی است، اضافه کرد: برخورد جدی با سد معبر و جلوگیری از اقدام سودجویانه دستفروشان صیانت از فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی است که موفقیت آن نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط است.

وی با اشاره به معضلات پدیده دستفروشی در جوامع جهان سوم، اظهار داشت: امروزه یکی از مشکلات بزرگ در کشورهای جهان سوم بیکاری است که این بیکاری منشأ تمام تخلفات اجتماعی است و مبارزه با بیکاری و توسعه اقتصادی و جذب مشارکت مردم از وظایف مدیران است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول