اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن عاطفه‌ها

همایش پیاده‌روی خانوادگی در نکا برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در نکا همزمان با برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در نکا برگزار می‌شود

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا گفت: با توجه به برگزاری جلسات هماهنگی متعدد برگزاری جشن عاطفه‌ها با حضور مدیر آموزش و پرورش نکا، فرمانده سپاه، نماینده صدا و سیما، رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا روز جمعه هفت مهر همایش پیاده‌روی خانوادگی در نکا برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این همایش پیاده روی صبح جمعه از میدان جانبازان آغاز و به سمت مصلی نکا برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این همایش در نماز با صلابت جمعه نیز شرکت می‌کنند.

عمادی از برپایی و استقرار 28 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان نکا خبر داد و بیان داشت: 25 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار است.

این مسئول یادآور شد: با هماهنگی انجام شده برای حمل پایگاه‌های سیار به روستای دشت و بخش هزارجریب نیازمند سه دستگاه خودرو هستیم که توسط آموزش و پرورش، سپاه نکا و امداد نکا تامین می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا با اشاره به اینکه طرح‌های اجرایی کمیته امداد دارای تنوع بوده و بنا به نیاز خانواده‌ها اجرا می‌شود، اضافه کرد: از جمله طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد طرح کوثر، طرح شفا، طرح محسنین، طرح اکرام ایتام، طرح ماعون، طرح رضوان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با اعتماد سازی صورت گرفته روز به روز میزان کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: میزان کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد هر ساله بیشتر از سال قبل است و این مسئله بیانگر حس نوعدوستی و خیر خواهی هموطنان است.

عمادی گفت: نیازهای دانش‌آموزان برای آموزش علم و تحصیل فقط محدود به ملزومات آموزشی روزهای آغاز سال تحصیلی نیست و در طول سال نیز این دانش‌آموزان نیازمند همراهی خیران و همنوعان خود هستند که در این راستا براساس تدابیر اندیشیده شده، جشن عاطفه‌ها در روزهای آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، اما کمک‌ها در طول سال نیز ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های دیگری که همزمان با جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، توزیع پاکت‌های هدیه جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس و مساجد، دیدار با خانواده‌های نیازمند، برگزاری مراسم جشن و شادی در مدارس از جمله برنامه‌های پیشنهادی ما در این ایام است.

به گزارش فارس، بیش از 400 دانش‌آموز نکایی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول